Gå til innhold

Vanskelig valg;P COD4 eller Uncharted Drake Fortune?

Furulinho

Anbefalte innlegg

Ja spørsmålet er vell egentlig hvilket av dem?

Har vell egentlig råd til begge, men har snart bursdag også. Nå trenger jeg bare et spill og spille for tiden.

Dere kan gjerne komme med andre forslag, liker veldig godt sverdspill,action og skytespill

Men helst ikke noe med en hau med monster og sånn xD

Jeg har Assassins Creed, MoH Airborne og juiced 2

Takk for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CoD4 er først og fremst multiplayer. Det er rett nok ein god singelplayer del, men denne er visstnok veldig kort. Så er du ute etter mange timar med online-morro er CoD4 eit veldig godt val.

Uncharted derimot gir deg mange timar med kvalitets eventyr i ein god singelplayer del. Du får garantert mange timar morro her og, men i og med at CoD4 fokuserer så stort på multiplayer har det kanskje ein lengre holdbarhet.

Alt i alt er det snakk om to gode spel. Spørsmålet blir kva du først og fremst er ute etter (sp eller mp) Eg vil anbefale deg å teste ut demoen av Uncharted og lese omtaler og sjå filmar frå begge spela. :)

Lenke til kommentar

Demoen av uncharted er etter min mening den nest verste banen på hele spillet og der har du heller ikke noe story å forholde deg til. Jeg har begge spillene og har spilt gjennom begge. CoD 4 har en flott single-player med en utrolig bra slutt hvor jeg satt med gåsehud. Uncharted derimot var nesten like bra hele tida og de 4-5 siste kapitlene var på høyde med de 5-10 siste minuttene av CoD 4. Spiller du derimot mye online og liker det så bør du kanskje kjøpe CoD 4, det spillet har en meget bra online-del.

Lenke til kommentar

Takk for svar:)

Har kjøpt meg Call of Duty 4 for 399 på platekompaniet:) Er ikke det en ganske god pris da?

Men kommer til og kjøpe Uncharted Drake Fortune senere. Har prøvd demoen, synes kanskje den var litt kjedlig, men siden alle sier det er så bra så er det vell det:)

Lenke til kommentar

Veldig kort:

Bryr du deg mest om å spille Online kjøp COD4 (single player delen er kort, men tar igjen value så det holder med sin multiplayer støtte)

Bryr du deg mest om å spille Offline kjøp Uncharted (Ett offline spill som har ingen onlinestøtte når det gjelder flerspillerdel)

Begge titlene er gode titler så hvis mulighet skaff begge

Endret av Whackedorange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...