Furulinho Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja spørsmålet er vell egentlig hvilket av dem? Har vell egentlig råd til begge, men har snart bursdag også. Nå trenger jeg bare et spill og spille for tiden. Dere kan gjerne komme med andre forslag, liker veldig godt sverdspill,action og skytespill Men helst ikke noe med en hau med monster og sånn xD Jeg har Assassins Creed, MoH Airborne og juiced 2 Takk for svar;) Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg kjøpte akkurat COD4 til xbox360 og er kjempe fornøyd! Er et konge spill med mye variasjon. Anbefaler dette. Det andre spillet har jeg aldri vært borti Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har også COD4:) Utrolig bra grafikk og handling! Super online og! Kjøpe COD4:) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 CoD4 er først og fremst multiplayer. Det er rett nok ein god singelplayer del, men denne er visstnok veldig kort. Så er du ute etter mange timar med online-morro er CoD4 eit veldig godt val. Uncharted derimot gir deg mange timar med kvalitets eventyr i ein god singelplayer del. Du får garantert mange timar morro her og, men i og med at CoD4 fokuserer så stort på multiplayer har det kanskje ein lengre holdbarhet. Alt i alt er det snakk om to gode spel. Spørsmålet blir kva du først og fremst er ute etter (sp eller mp) Eg vil anbefale deg å teste ut demoen av Uncharted og lese omtaler og sjå filmar frå begge spela. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Demoen av uncharted er etter min mening den nest verste banen på hele spillet og der har du heller ikke noe story å forholde deg til. Jeg har begge spillene og har spilt gjennom begge. CoD 4 har en flott single-player med en utrolig bra slutt hvor jeg satt med gåsehud. Uncharted derimot var nesten like bra hele tida og de 4-5 siste kapitlene var på høyde med de 5-10 siste minuttene av CoD 4. Spiller du derimot mye online og liker det så bør du kanskje kjøpe CoD 4, det spillet har en meget bra online-del. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk for svar:) Har kjøpt meg Call of Duty 4 for 399 på platekompaniet:) Er ikke det en ganske god pris da? Men kommer til og kjøpe Uncharted Drake Fortune senere. Har prøvd demoen, synes kanskje den var litt kjedlig, men siden alle sier det er så bra så er det vell det:) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 demo mappet er det kjedeligste i gamet:) ! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ikkje gå ut ifra demoen nei mye bedre brett Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kjøp begge rett og slett. Geniale spill begge to. Lenke til kommentar
Furulinho Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kjøp begge rett og slett. Geniale spill begge to. Skal det men har bursdag i feb så får det nok da;P Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Veldig kort: Bryr du deg mest om å spille Online kjøp COD4 (single player delen er kort, men tar igjen value så det holder med sin multiplayer støtte) Bryr du deg mest om å spille Offline kjøp Uncharted (Ett offline spill som har ingen onlinestøtte når det gjelder flerspillerdel) Begge titlene er gode titler så hvis mulighet skaff begge Endret 3. januar 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Liker du sverdspill er det ingen vei utenom Heavenly Sword. Kort men godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå