Sandsvei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hvordan tror dere varmen vil bli i denne om jeg har et 8800GTX, Q6600, 2GB Ram, 2 HDD og 1 DVD rom. Blir det altfor varmt eller vil det fungere greit? Link til kabinett: https://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54704 Endret 3. januar 2008 av Sandsvei Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det vil bli produsert en del varme, anbefaler å sette i effektive vifter til å blåse gjennom kabinettet. Evt. Varme sommerdager kan bli mye så vurder et større kabinett. Helt sikkert folk her som har erfaringer med kabinettet og vil dele den. Endret 3. januar 2008 av Dusken Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Kanskje litt kreativ ducting for å få cpu-varmen fort ut av kabinettet er det som trengs. Jeg tror ikke du vil møte for store problemer.. Edit: Jøss, nettleseren min har kødda.. Endret 4. januar 2008 av Cerv Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Okei får se hva jeg finner ut. Har allerede kjøpt det og får det i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå