lysbryter Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg vil at Windows Explorer skal vise ALLE mapper som "Detaljer". Alltid. Uansett disk eller disc. Uansett om mappene inneholder dokumenter, video, bilder eller fandens oldemor.... Er det noen måte å få til dette på? Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gå inn på en mappe. Velg at den skal visest som Details/Detaljer. Gå på Tools/Verktøy. Gå på View/Vis. Velg Like Current Folder. Dette fungerer i hvertfall for meg. Er mulig Mine Bilder mappen ikke blir påvirket, men da er det bare å gå inn på den og gjøre det for den og så skal det funke. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Javisst! Følg min enkle guide, og det er gjort på et blunk! 1. Fiks en mappe slik at den er akkurat som du vil ha den 2. Verktøy --> Mappealternativer --> Vis --> Bruk på alle mapper Voila! Ferdig! Gratulerer, du har nå detaljer i alle mapper. Om Nødvendig gjenta steg 1-2 til suksessen er et faktum! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå