Fisketorg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har en Bærbar data med vista. Spilte Everquest II i sted, plutselig dukket det opp en bluescreen. Før har det alltid vært slik at jeg kan spille i ca. en time før alt stopper, kan ikke røre på musen eller noe så jeg blir nødt til å restarte dataen. Men det var først i sted jeg fikk blåskjerm for første gang. Varte i 20 sek. ca. men jeg klarte å få med at at det stod ett eller annet med memory dump også gikk det fra 0% til 100% og deretter restartet datan seg. Hva kan være galt? Endret 3. januar 2008 av Trekkspelmannen Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MYE kan være galt. Kan være problemer med minne (RAM) : Last ned memtest 86 og kjør, se etter errors Kan være software-problemer..les : Vista, skaff alle oppdateringer, eventuellt prøv service pack 1 Kan være temperatur-problemer (for varmt) : bruk trykkluft inn i luftekammerene på pcen for å fjærne støv kan være problemer med grafikk-kortet : prøv annen skjermkort-driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå