Gå til innhold

Finner ingen mobil som passer meg... Hjelp!

Anbefalte innlegg

Ønsker en ny mobil siden min nåværende Sony Ericsson K800i begynner å bi sliten... Jeg har lett etter mobil i ganske lang tid, men finner ingen som jeg vil ha helhjertet... Trodde Samsung G800 var den jeg ville ha, helt til jeg leste testen og brukererfaringene her inne...

Det jeg ønsker i en mobil er: bra kamera, minst 3,2 megapixler... god og klar skjerm, gjerne stor. God mp3-spiller og god lyd... Video.. 3G og EDGE.. Bluetooth.. Bra minne, det vil si minst 1GB minnekort... God å taste med, sender endel sms.. Hater trege tlf, derfor hatt Sony Ericsson i flere år nå. Vil også ha en mobil som ser litt fin ut også :)

Har sett litt på Nokia N82, men ser at smarttlf ikke anbefales til de som ikke bruker slike program... Jeg bruker ikke de avanserte programmene, men liker de andre tingene med den :)

Har også sett på K850i, men er svært skeptisk til de tastene... Spes etter å lest brukererfaringene her... Har jo også K810i, som min samboer har... Den frister meg litt, men det er bare fordi den selges så billig for tiden... Kan ikke si at de tastene er gode, men kan vende meg til det... Eneste minuset er den joysticken... Hatt joystick på nesten alle mine SE mobiler og de blir så trege og ekle når man har brukt tlf ett halv år eller så....

Har også kikket litt og lest på T650i, men der virker også tastene noe rare... Pluss at den ikke scorte så bra på testen... Hadde f.eks SE W910 hatt 3,2 megapixler hadde jeg kjøpt den uten å mukke tror jeg :-D

Hjelpe meg noen? Ja, vet jeg er litt kresen på mobil ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke gå for Nokia N82? Ja, det er en smarttelefon, men den er uansett meget enkel i bruk, og er en av de mest komplette mobilene på markedet i dag.

I tillegg har du muligheten til å utvide innholdet på telefonen dersom behovet en gang skulle melde seg.

Endret av apwr
Lenke til kommentar

Setningen "Ikke kjøp smarttelefon dersom du ikke har bruk for de smarte funksjonene" gjelder egentlig bare til de som er helt grønne på mobiltelefoner. Hvis du har normal teknisk innsikt er det ingen problem. De nyeste smarttelefonen har heller ingenting å utsette på hastigheten i menyene.

Anbefaler Nokia N82 eller N95 8GB :)

Lenke til kommentar

Takker for innspill :)

Jeg har sett litt på N82, men jeg er ganske skeptisk til Nokia... Kjøpte en rosa Nokia skyvetlf i sommer som var, og det var så mye som irriterte meg med den at jeg gav den bort og fortsatte med min k800i... I tillegg hvor lenge vil batteriet vare for en som bruker tlf MYE? Det vil si at jeg kan snakke minst 1 time om dagen, og sender ofte en 50-100 sms/mms på en dag... Tar også noe bilder og bruker wap endel.. Bruker også MSN når jeg jobber natta.. Er det MSN funksjon på den? Mener å huske at den ik er nevnt på djuice sin liste over msn telefoner...

SE 580i er for dårlig for mitt bruk... Både kamera og minne er for lite..

Den er søt, det er det eneste ;)

Iphone vil jeg ikke ha fordi jeg synes de er så stygg :p

Men jeg greier liksom ikke glemme Samsung G800, den er sååå smooth ;) Noen som vet batteritid og taletid på denne?

Og når det gjelder taster liker jeg K800i svært godt, samme med w710i :)

Lenke til kommentar
Sony Ericsson W580i er den rete for deg '

512mb

bra lcd skjerm

bra bater

den er perfekt hviser

12 - 25 år

2,o mwgapixsel

video

med dico lys og skriteler

bmw og sony er to bra ting ;)

Her har vi en som begynte litt tidlig med helgefylla? :p hehehe..

Men, for å gå rett på sak Pia.

Føler du at du ikke kan gå fra Sony Ericsson, så ville jeg ha tatt en titt på en av de litt dyrere Sony Ericsson telefonene. Men føler du at du kan prøve ett nytt merke, så kan gå for N82 eller N95/ 8GB?

Kommer jo også an på budsjettet ditt da! Hvor mye kan du/vil du bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...