Gå til innhold

Se filmer fra WD MyBook[NTFS]? What to do?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en WD MyBook ekstern harddisk på 500GB. For litt siden kjørte jeg "convert" for å få den til å bli NTFS, for å få plass til filer over 5GB eller hva det var.

Men nå har jeg lyst til å bruke den på min Xbox 360, men tydeligvis er ikke NTFS støttet av 360 :( Although, Micro$oft INSISTERER på at alle skal bruke NTFS nå om dagen, siden de har fjernet muligheten til å gjøre om fra NTFS til FAT32, og har bare en mulighet til å convertere fra FAT32 til NTFS. This is okse-s**t. Når de er så opptatt av at MS brukere skal bruke NTFS, hvorfor er ikke det støttet av Xbox 360 da? Kommer vi til å se denne støtten på neste update?

Det er ingen muligheter til å bruke NTFS på 360 nå?

Ingen metoder å convertere NTFS til FAT32? Formatering er ikke et alternativ..

Mvh Eirik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv om det ikke lar seg gjøre i Windows betyr det ikke at det er 3. parts-applikasjoner som kan gjøre dette. Tror ikke det skal være vanskelig å finne slik programvare, om du bare tar et raskt Google-søk. :)

Leste at Partition Magic kunne gjøre det, men at det ofte gikk dårlig, ødelagt data osv. Har prøvd å finne det på google.

Om noen har gjort det uten å formatere, plz give me a word! :D

Lenke til kommentar
Brukte PQ magic... formaterte fra NTFS til FAT32, og gikk bare bra :)

Var til og med en del serier på den, og alt fungerte helt fint etterpå...

PQ Magic, er det Partition Magic?

Når du sier formaterte, mener du konverterte? For når du formaterer så forsvinner vel all data?

Lenke til kommentar

Var til og med en del serier på den, og alt fungerte helt fint etterpå...

PQ Magic, er det Partition Magic?

Når du sier formaterte, mener du konverterte? For når du formaterer så forsvinner vel all data?

My bad :) Konverterte såklart, og ikke formaterte!

Power Quest Partition Magic, eller som jeg, av en eller merkelig grunn, kaller PQ Magic.

Velvel, har i alle fall aldri hatt problemer med det ;)

Lenke til kommentar

Okei, jeg har Power Quest Partition Magic 8, men inne i programmet, når jeg først trykker på harddisken, så trykker på "convert" kommer denne boksen opp, og det virker ikke som det går ann å konvertere til FAT32? :(

post-69613-1199550482_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...