mohansno Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har brukt ESETS NOD32 antivirusprogram i et halvt år på min maskin som har Vista Ultimate som OS. Det (antivirusprogrammet) har hele tiden blitt automatisk oppdatert. Da jeg kom tilbake fra juleferien min får jeg opp en Windows sikkerhetsvarsler om at antivirusprogrammet mitt er utdatert. Har flere ganger prøvd å oppdatere. Der får jeg beskjed om at "min versjon av NOD32 er oppdatert", mens når jeg går inn i loggen står det at siste oppdatering var den 21.desember. Det er sikkert av den grunn at Windows sikkerhetsvarsleren ikke vil "gå bort". Skjønner ikke helt hvorfor dette, da det står i NOD32s system informasjon at det ikke er utgått. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Prøv å reinnstaller hele programmet, hvis du ikke finner en løsning. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Prøv å reinnstaller hele programmet, hvis du ikke finner en løsning. det er vanligvis løsningen du kan også gå i services og skru av og på "security center" start menu > skriv inn services i "start search" osv Endret 7. mars 2008 av wiak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå