Kjellis Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Livet som hundeeier går som en drøm! Som hu på 7år sa da vi hent'an; "han er finere enn jeg trodde" Barna på 2 og 7 år holder valpen i aktivitet. Han spiser og drikker godt. Oliver piper når han må ut og tisse/bæsje, så da er det bare å hekte på halsbåndet og få ham ut snarest. De bekymringer vi evt hadde før kjøpet er historie, her er bare glede og kos. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så bra at dere er fornøyd! Godt å høre den siden av hundeholdet også, det blir mye klaging. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) så fin han er!! Dette er den fineste fargen på disse hundene. Du har god grunn til å være fornøyd Endret 9. januar 2008 av Marialn Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 så fin han er!! Dette er den fineste fargen på disse hundene. Du har god grunn til å være fornøyd så fin han er!! Dette er den fineste fargen på disse hundene. Du har stor grunn til å være fornøyd Jeg er helt enig, denne fargen er desidert den fineste Mitt eneste krav til whippeten var at den skulle ha denne fargen! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Du må kjøpe et 'whippet halsbånd' til han!! Disse er stilige på mynder. Fra petshopgirls. Dyrt, 798 kroner. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har sett whipethalsbånd i vanlige dyrebutikker også. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De selges overalt Syns disse var veldig fine.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmmmm... - Pysa - Streken - Pringles - Stick - Sticky - Arne Bjarne Hansen Eller Kaffe? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hmmmm... - Pysa - Streken - Pringles - Stick - Sticky - Arne Bjarne Hansen Eller Kaffe? Hvis du leser så ser du at valpen er hentet og har fått navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå