Deadringer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Det har seg sånn at Sof: Payback fungerer glimrende da spillet starter opp, helt til jeg vandrer ut fra bilen en starter bak. Da alt støvet kommer, begynner spillet bare å henge mer, og mer. Noe jeg kan gjøre med dette? Fjerne det fra spillet, ala måten å fjerne grasset fra Crysis. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Antar siden du spør at du ikke har funnet noe i options som hjelper? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Du antar riktig Lenke til kommentar
tvolsen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Trenger en patch hvis du kjører Vista mener jeg å huske Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ja, du må ha en patch. Samme skjedde med meg helt til jeg installerte patchen. Om det er verdt det er en annen sak... Endret 9. januar 2008 av nilsMeister Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Hvor finner jeg denne patchen? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvor finner jeg denne patchen? http://www.gamershell.com/download_22058.shtml Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Takk takk. Da skal jeg se hvordan ting fungerer etter patchinstall. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er virkelig dette spillet slik et DRITT spill som folk skal ha det til? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har såvidt spilt i 10minutter, så vet ikke enda. Det jeg kan si er at den lille tiden jeg har spilt, har vært underholdende. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er virkelig dette spillet slik et DRITT spill som folk skal ha det til? ja det suger det er ingen handling i mellom oppdraga så vidt jeg har merka, du bare begynner helt uten videre en plass og for beskjed om hva du må gjøre via ei dame som snakker til deg. grafikken er så dårlig at man skulle tro det var laga føre SOF II. det er alt for mye fiender, eneste du gjør er å skyte hele tida, og så vidt jeg vet så var det litt mindre hektisk i SOF II. volden er forsåvidt grei og står i stil til SOF spilla, men dette spillet er kun laget pga dette, og ikke for noen annen grunn som jeg vet om. jeg runda SOF II for noen få år sia og spillte det litt online, synes det var ganske kult. dette orka jeg ikke å fullføre første brettet på engang Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Grafikken er da ikke ille? Til og med gamespot er enig i at den er god. Riktig nok det eneste de klarte å finne positivt ved spillet. Har kommet meg igjennom første brett nå, og det er en handling mellom brett en og to i det minste. Men nå har jeg et nytt problem. Spillet stopper ikke bare slik det gjorde før helt i starten, men med ca. 2 min mellomrom slutter det å "svare" pcen. Dette løses med å starte "task manager", men er utrolig irriterende. Noen som aner hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå