Gå til innhold

Far Cry 2 Confirmed for Xbox 360 and PS3

dannad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan de i all verden skal få til å kjøre Far Cry 2 på konsollene med den grafikken det vistnok skal bli. Er jo definitivt på linje med Crysis og det ville aldri ha kjørt på noen av dagens konsoller ihvertfall. Kan bli interessant å se. Blir sikkert utsatt..

Alt har med koding å gjøre, med tanke på optimaliseringer, C1 og Xenon har vel en in-order ytelse som ligger langt over PC'ene hittil. Det samme gjelder vel egentlig også for PS3, men Cell er jo ikke akkurat snill med tanke på spillutvikling.

Lenke til kommentar

Viss spillet er utsatt så gjør det meg ikke noe, for da er det andre spill som kan frister mer som Burnout Paradise, Devil May Cry 4 osv...

Men er like så greit att det kommer til konsoller og med tanke å slippe å kjøpe ny pc for over 14000kr får å dra spillet, får jo gåsehud fordi jeg slipper det tullet!

Lenke til kommentar
Bra du nevner at du slipper å kjøpe ny PC i annen hver tråd, Toman. :)

Menne... Hvis spillet er så godt på vei, og ventet i April - det må da vel være en del ingame trailere? Noen som vil slenge ut noen linker eller fem?

Ja er det så løye da, når da pc koster deg en formue ;)

Men så er konsoller som har det beste valget med masse toppspill :p

Lenke til kommentar

Menne... Hvis spillet er så godt på vei, og ventet i April - det må da vel være en del ingame trailere? Noen som vil slenge ut noen linker eller fem?

Faen jeg brukte broren min sin gamer.no navn

Ja seff nevner jeg det siden det er for dyrt med pc :p

Men viss Far Cry 2 overgår det første spillet så regner jeg med att jeg kjøper spillet!

Lenke til kommentar

Faen jeg brukte broren min sin gamer.no navn

Ja seff nevner jeg det siden det er for dyrt med pc :p

Men viss Far Cry 2 overgår det første spillet så regner jeg med att jeg kjøper spillet!

Tror det blir veldig likt FarCry :) Bare at denne gangen er det ikke i reneste drømmeland til noen personer, men heller i Afrika lignenes landskaper som savaner og ting, jeg skal ha det uansett men så kommer jo spørsmålet; PS3 vs Xbox 360 versjonen :!:

Lenke til kommentar
Er nok fordi at folk piratkopierer spill at PC-gaming er på vei ut. Utviklerne får dårlig fortjeneste, så de lager heller spill til konsoll, der folk (nesten) må kjøpe spillene.

alt for enkelt å kopiere til pc-gaming. nokså enkelt til konsoll også men er litt mer arbeid med det. men jeg betaler gledelig så lenge spillet er bra :thumbup: og far cry 2 høres bra ut. ser frem til det.

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...