dannad Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Gode nyheter for oss som eier en PS3 eller Xbox 360; Far Cry 2 blir å komme til konsoll også, takk Ubisoft! LINK: http://www.videogamer.com/news/03-01-2008-7178.html Relatert link: http://www.n4g.com/News-96699.aspx Endret 3. januar 2008 av dannad Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nice, fra hva jeg har sett ser det utrolig rått ut og de drar heldigvis ikke en crytek, hater aliens! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Wohoo, konge! FarCry 2 ser mye artigere ut enn Crysis. Som sagt artigere å drepe mennesker enn aliens. Håper vi får det før jul en gang... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ikkje så overraskande med tanke på at Ubisoft har gjort det same med tidlegare Far Cry spel, og har erfaring med utvikling for desse plattformane. Men gledeleg for alle som eig desse konsollane utan tvil. Får håpe at dei tek seg god tid til å tilpasse spelet til alle plattformar. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Trodde faktisk det var annonsert til konsoll allerede. Har inntrykk av at nesten alle Ubisofts storsspill havner på PC/X360/PS3. Kan se for meg følgende schedule på storspillene deres: Mars: Rainbow Six Vegas 2 Mai/Juni: Splinter Cell: Conviction September/Oktober: Tom Clancy's End War November: Far Cry 2 Mulig en av de to sistnevnte drøyer til Q1 2009. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jaja ps3 får ikke splinter cell dog!:O Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 HAhahaha, enda ett spill som kommer til konsoller som er alltid kommet til PC først og en underversjon til konsoll! Slipper å kjøpe ny pc Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 HAhahaha, enda ett spill som kommer til konsoller som er alltid kommet til PC først og en underversjon til konsoll!Slipper å kjøpe ny pc Mitt inntrykk er at Pc er på vei ut, vet ikke om det er pga. kopiering av spill eller XBL som har gjort så det blir mer interesant for en utvikler. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er nok fordi at folk piratkopierer spill at PC-gaming er på vei ut. Utviklerne får dårlig fortjeneste, så de lager heller spill til konsoll, der folk (nesten) må kjøpe spillene. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For oss her inne er vel det bare bra Men helt alvorlig begynner det å bli en trend at utviklere satser på Xbox 360 og Ps3 enn å satse på Pc, når Microsoft forstår dette vil de selvsagt gjøre noe med det siden det begynner å bli den eneste grunnen til å velge Windows. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Digg! hadde drømt om dette ja! da slipper eg og oppgradere pcn når det kommer, da skaffes et til Xbox 360en min Endret 3. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror ikke vi kan forvente oss grafikk, som den som var visst for Far Cry 2 PC. Men samtidig når ubisoft lager multiplatform spill, blir som regel nice og klin lik grafikk på hver og en. (Assassin's Creed) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 De bruker en helt ny engine, men ettersom det er multiplattformspill forventer jeg ikke noe Crysis akkurat. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Trodde faktisk det var annonsert til konsoll allerede. Har inntrykk av at nesten alle Ubisofts storsspill havner på PC/X360/PS3. Kan se for meg følgende schedule på storspillene deres: Mars: Rainbow Six Vegas 2 Mai/Juni: Splinter Cell: Conviction September/Oktober: Tom Clancy's End War November: Far Cry 2 Mulig en av de to sistnevnte drøyer til Q1 2009. Ubisoft har jo den flotte line-up'en for 2008, etter det jeg har sett hittil kommer jeg til å kjøpe alle de spillene der hvis de leverer, med ett unntak av Rainbow six har aldri likt de spillene, Men hvem vet kanskje det overasker Endret 4. januar 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lurer på hvordan de i all verden skal få til å kjøre Far Cry 2 på konsollene med den grafikken det vistnok skal bli. Er jo definitivt på linje med Crysis og det ville aldri ha kjørt på noen av dagens konsoller ihvertfall. Kan bli interessant å se. Blir sikkert utsatt.. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 De bruker en helt ny engine, men ettersom det er multiplattformspill forventer jeg ikke noe Crysis akkurat. Joda, men når Ubisoft lager multiplatform spill, setter de som oftest en gruppe på pc, ps3 og xbox. Målet er vel å bringe lik grafikk på alle tre. Men trolig har de kommet lengre med pc versjonen, og derfor bruker en ny engine som du sier. Så lenge de får til all det dynamiske, og tilnærmet grafikk som det vi så på pc versjonen- driter jeg i om jeg ikke får et kart over halve afrika å kjøre rundt i. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Og *vips* så er det ikke et snev av ateisme igjen i meg. Det finnes en gud. Endret 4. januar 2008 av JulianR Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lurer på hvordan de i all verden skal få til å kjøre Far Cry 2 på konsollene med den grafikken det vistnok skal bli. Er jo definitivt på linje med Crysis og det ville aldri ha kjørt på noen av dagens konsoller ihvertfall. Kan bli interessant å se. Blir sikkert utsatt.. Og åssen vet du det? ingen har jo prøvd det enda, så det er jo ingen som ikke vet helt hvor mye krefter som egentlig ligger i de to boxene...bare se på xbox og ps2, ingen pc med den ytelesen som drar spill som vi har på xbox/ps2. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kan tro hvorfor Ubisoft gjør dette. Det er nok fordi, de er redde for EA. Når aksjene blir billige så trår EA til å kjøper enda mer av Ubisoft. Så lenge Ubisoft lager flere spill av kvalitet. Jo vanskeligere blir det for EA å kjøpe av Ubisoft. Pluss at spillene selger mere.. Men i alt så har Ubisoft enda bra år foran seg. Fordi de har mange gode spill de skal gi ut i år. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Lurer på hvordan de i all verden skal få til å kjøre Far Cry 2 på konsollene med den grafikken det vistnok skal bli. Er jo definitivt på linje med Crysis og det ville aldri ha kjørt på noen av dagens konsoller ihvertfall. Kan bli interessant å se. Blir sikkert utsatt.. Er ikke så sikker på at vil bli på linje med Crysis. Uansett vil nok den afrikanske savane være mindre ressurs krevende å etterligne enn en tett jungel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå