langtongting Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Etter å ha prøvd dette litt, virker det som om man kun kan spille på amerikanske servere med den amerikanske utgaven til COD4? Til advarsel for de som tenker å kjøpe dette fra over dammen. Mulig jeg tar feil her, men samtlige servere var fullt av amerikanere. Rett meg gjerne! Endret 3. januar 2008 av langtongting Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Tror egentlig dette har noe med porter på routeren..Etter hva jeg ha hørt så må man åpne porter.. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 eg har no god og stabil ping nesten 90 % av tida så eg er nok innpå EU servere... har kjøpt fra VGP... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 eg har no god og stabil ping nesten 90 % av tida så eg er nok innpå EU servere... har kjøpt fra VGP... Ser her pingen er "gul", men ellers bra flyt i spillet. Hører du på spillere ingame om de snakker gebrokkens engelsk eller andre språk? Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jau det gjør dem men har og noe med at US versjonen har fått upgrade og den har ikkje kommet til EU enda.... har kanskje med det å gjøre ... kan ikkje joine vennene mine sine matcher eg Lenke til kommentar
silomaen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jau det gjør dem men har og noe med at US versjonen har fått upgrade og den har ikkje kommet til EU enda.... har kanskje med det å gjøre ... kan ikkje joine vennene mine sine matcher eg Aha! Typisk... Da får jeg bare vente til europa får updaten. (Kan jo være den aldri kommer). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå