danilovic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Faen i helvete!skitt i varmere strøk down under! Åssen fant du ut det trikset? Jeg spør altså ikke om åssen det er, men hvordan du fant det ut.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Nei, jeg er enig i at å oversette Helvete til helvete er rett og slett litt dumt. Men det skal en del til å IKKE skjønne at det er sensuren som gjør at folk sier det så mye.. Hehehe... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Varmere strøk down under = Australia ... "Down under" blir ofte brukt om sørlige halvkule (og ofte også australia) "Varmere strøk" er definitivt store deler av Australia. Helvete heller, jeg skulle gjerne vært en tur i varmere strøk down under. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Åssen fant du ut det trikset? Jeg spør altså ikke om åssen det er, men hvordan du fant det ut.. Fikk inspirasjon fra denne posten: Ok, prøv og skriv: HELVETE på gammelmåten Han gjorde noe av det samma, bare at det var veldig synlig at han hadde "juksa". Jeg bare vidreutvikla den. Denne er enda midre synlig: Faen i helvete. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 varmere strøk down under Synes det er et utrolig latterlig uttrykk og kan ikke skjønne at noen synes dette er kult å bruke. Irriterer meg like mye hver gang jeg leser en post hvor folk bruker det uttrykket ha er så galt med helvete da? du er vel ikke redd få å havne der er du vel? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jaja, takk faen, og meg, for at noen prøver og utnytte systemet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 varmere strøk down under Synes det er et utrolig latterlig uttrykk og kan ikke skjønne at noen synes dette er kult å bruke. Irriterer meg like mye hver gang jeg leser en post hvor folk bruker det uttrykket ha er så galt med varmere strøk down under da? du er vel ikke redd få å havne der er du vel? Hør hvor tåplig det uttrykket er da...Kan ikke skjønne hva dere synes er så kult med det at dere må bruke det så utrolig ofte som dere gjør. Vil kalle det for skikkelig HARRY uttrykk framfor et genialt uttrykk. Hva som er bra med det da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Tja, vi kunne jo ha gått over til varmere strøk under kjelleren, så slipper vi og diskriminere Australiere Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Nå har Yummy fjernet sensuren på Helvete, så jeg er meget fornøyd. Takk, yummy! :-) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det måtte jo være en nordlenning som gjorde det En seier for landsdelen! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 hvor i helvete ble det av den jævla sensuren? faen ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå