DementedAlbino Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 varmere strøk down under Synes det er et utrolig latterlig uttrykk og kan ikke skjønne at noen synes dette er kult å bruke. Irriterer meg like mye hver gang jeg leser en post hvor folk bruker det uttrykket Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 varmere strøk down under Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 dra til varmere strøk down under... neida, men har du seriøst ikkje fatta korfor det blir brukt?? :D Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hehehe, tenk litt over det. Ingen vil vel med vilje bruke et slikt "ekkelt" utrykk. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ok, prøv og skriv: HELVETE på gammelmåten Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 svortevik Lurer på en ting eg ? Om du sover mens du er her på forumet Er sesuren som er i sving. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dra til helvete hviss du ikke liker senduren her! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ja, helvete heller, helvette å, sensuren er streng... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 sensuren her er jo så si genial 8) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 sensuren her er jo så si genial 8) Ikke mye genialt å spore i den nei! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 dette er jo en genial intern perle fra hw forumet.. ingen messer med den!! Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 varmere strøk down under Synes det er et utrolig latterlig uttrykk og kan ikke skjønne at noen synes dette er kult å bruke. Irriterer meg like mye hver gang jeg leser en post hvor folk bruker det uttrykket Dette er en spøk, ikke sant? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg personlig digger sensuren som sensurerer det allerede sensurerte uttrykket "helvete" til "helvete". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Blir jo egentlig rimelig feil, for "down under" er jo et synonym for Australia på engelsk. Så egentlig ber de oss reise til Australia med bannskapen vår. Er de så glad i bannende nordmenn der? Vet ikke jeg. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Blir jo egentlig rimelig feil, for "down under" er jo et synonym for Australia på engelsk. Så egentlig ber de oss reise til Australia med bannskapen vår. Er de så glad i bannende nordmenn der? Vet ikke jeg. Søstara mi (studerer der nede for tiden) sier at de fleste ustralere der hvor hun bor ikke er så altfor sikker på hvor i hel*ette Norge ligger.. Skulle bare si ifra Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Blir jo egentlig rimelig feil, for "down under" er jo et synonym for Australia på engelsk. Så egentlig ber de oss reise til Australia med bannskapen vår. Er de så glad i bannende nordmenn der? Vet ikke jeg. Søstara mi (studerer der nede for tiden) sier at de fleste ustralere der hvor hun bor ikke er så altfor sikker på hvor i hel*ette Norge ligger.. Skulle bare si ifra Folk som er utenfra Europa tror jo bl.a at Norge er hovedstaden i Svergie og at det går isbjørner i gatene her i landet... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Faen i helvete! Faen i helvete! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 nei for en idiotisk post Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 nei for en idiotisk post Ja! Helvete eller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå