Gå til innhold

PS3 fryser ofte, normalt?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet at det skal være problemer med Assains Creed. Ellers er det vel heller ikke uvanlig at demoer kan ha dårlig kvalitet (har ikke testet dette selv dog).

Tilkoblingsproblemer kan skyldes dårlig forbindelse hvis det er trådløst...

Lenke til kommentar
har hatt min siden februar i fjor og den har aldri opplevd at maskinen har hengt seg opp.

Kom ikke PS3 til Norge 23.Mars 2007? Fikk du den før release?

Kjøpte min PS3 i USA derfor har jeg hatt den siden Februar, når jeg tenker meg om så har jeg faktisk hatt den siden 20 Januar.

Lenke til kommentar

har hatt min siden release, har vel kun frøset en gang mens jeg spilte MGS2 og da jeg prøvde noe online opplegg i Skate med en venn, det samme skjedde hos han når han prøvde det samme. Har spilt burnout demoen endel og den har aldri hengt seg.

Lenke til kommentar

Kjøpte The orange box for et par dager siden, første dagen med et par timers gaming gikk helt fint. Den andre dagen etter et par timer låste ps3en seg. Etter dette har den låst seg vær gang jeg skal inn på et eller annet spill.

Det som skjer er at hver gang jeg putter en plate inn så starter den som normalt men så begynner ps3 å lage noen rare lyder. Av og til fryser ps3n seg i oppstarten (introen) til spillet, andre ganger så kommer jeg så langt til at spillet begynner men låser seg ganske kjapt deretter....

Har lest en del på forum men finner ikke ut om noen andre har hatt eksakt dette problemet, skal jeg formatere ps3 eller levere inn?

Ps! Jeg har ved to anledninger fått feilkode opp ved oppstart av cd fram på skjermen. dessverre skrev jeg den ikke ned :whistle: Begynte med 8......

Fint om noen kan hjelpe meg med sin ekspertise :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...