Gå til innhold

PS3 fryser ofte, normalt?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Har opplevd at PS3 konsollen min har frøset slik at den på skrus av og på sånn ca. 12 ganger siden julaften nå. Er dette normalt? Har ikke så mange spill til den så har ikke merket så mye til det der, men når jeg bruker nettlesern eller spiller demoer skjer det ofte. Er dette normalt?

Maskinen får nok luft og bråker veldig lite, om dere lurte.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

12 ganger siden julaften hørtes mye ut. Har hatt min siden i sommer, den har til sammen frøste 3 ganger ca. der 2 av de var mend Warhawk enda var litt sjanglete. 1 gangen var det vel FOM som var litt kranglete på online fronten.

Ellers sin bunnsolid konsoll mann kan stole på :)

Lenke til kommentar
Har opplevd at PS3 konsollen min har frøset slik at den på skrus av og på sånn ca. 12 ganger siden julaften nå. Er dette normalt? Har ikke så mange spill til den så har ikke merket så mye til det der, men når jeg bruker nettlesern eller spiller demoer skjer det ofte. Er dette normalt?

Maskinen får nok luft og bråker veldig lite, om dere lurte.

Har hatt samme problemet med spillet skate, og så har den frøset ein gang på uncharted. Veldig plagsomt

Lenke til kommentar

Kommer helt ann på hva du spiller. Enkelte ting fryser den lettere på. feks på burnout demoen har min frøset sikkert minst 20 ganger, mens jeg har rundet uncharted på det som er å runde uten at det har frøset i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Merkelig. Håper ikke den må inn på Reprasjon?

Når den fryser i nettlesern fortsetter ofte den lille grønne lampen som indikerer at konsollen laster ned noe fra internett å lyse. Er nok altså bare lyden/bilde som fryser. Kan vel ikke være noe med grafikk kortet å gjøre?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

min ps3 60 gig har fryst noen ganger, kanskje 10-15. mest når jeg spilte oblivion, så plutselig sluttet det. har ikke hengt seg opp på en lang stund..gi den litt tid. vis det forsetter så har du rett til en ny eller få den reparert uansett...

edit: skrivefeil

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar

Min PS3 har frosset seg tre eller fire ganger i PS3-spill, en gang på ett PS2-spill i introen, siden euro-launch. (Har spillt igjennom 5-6 spill, og prøvd ca 20).

Men har også frosset seg 7-8 ganger i browseren, i de tilfellene pleier jeg å ha mange vinduer åpne og spille musikk/podcaster i bakgrunnen. :-/

Etter ett frys pleier jeg alltid å vente ett eller to minutter og prøve å være sikrest mulig at harddisken ikke jobber før jeg starter maskinen på nytt.

Uten det har jeg ikke opplevd noe.

20 ganger siden jul høres mye ut, enten browser du inne på noen sider som er spesiellt utsatt pga. java-script, ville kanskje ringt til butikken for å høre.

Lenke til kommentar

Min har kun fryst når jeg har spilt Assassins Creed, men jeg regner med at det har med det spillet å gjøre. Henger seg veldig ofte faktisk, spesielt når jeg slår på maskinen og skal loade siste save. Men aldri i f. eks Ratchet and Clank eller noen andre tilfeller som jeg har merket hittil ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...