LucarioX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Har opplevd at PS3 konsollen min har frøset slik at den på skrus av og på sånn ca. 12 ganger siden julaften nå. Er dette normalt? Har ikke så mange spill til den så har ikke merket så mye til det der, men når jeg bruker nettlesern eller spiller demoer skjer det ofte. Er dette normalt? Maskinen får nok luft og bråker veldig lite, om dere lurte. Endret 3. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 vel på de 5 månedene jeg har hatt min har den bare fryst seg på assassins creed og et par ps2 spill.. thats about it.. så vil ikke si det er normalt nei:p men jeg vet ikke med andre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 12 ganger siden julaften hørtes mye ut. Har hatt min siden i sommer, den har til sammen frøste 3 ganger ca. der 2 av de var mend Warhawk enda var litt sjanglete. 1 gangen var det vel FOM som var litt kranglete på online fronten. Ellers sin bunnsolid konsoll mann kan stole på Lenke til kommentar
albions Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har opplevd at PS3 konsollen min har frøset slik at den på skrus av og på sånn ca. 12 ganger siden julaften nå. Er dette normalt? Har ikke så mange spill til den så har ikke merket så mye til det der, men når jeg bruker nettlesern eller spiller demoer skjer det ofte. Er dette normalt? Maskinen får nok luft og bråker veldig lite, om dere lurte. Har hatt samme problemet med spillet skate, og så har den frøset ein gang på uncharted. Veldig plagsomt Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har hatt min siden juni og den frøs for første gang i går. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kommer helt ann på hva du spiller. Enkelte ting fryser den lettere på. feks på burnout demoen har min frøset sikkert minst 20 ganger, mens jeg har rundet uncharted på det som er å runde uten at det har frøset i det hele tatt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Merkelig. Håper ikke den må inn på Reprasjon? Når den fryser i nettlesern fortsetter ofte den lille grønne lampen som indikerer at konsollen laster ned noe fra internett å lyse. Er nok altså bare lyden/bilde som fryser. Kan vel ikke være noe med grafikk kortet å gjøre? Endret 3. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har hatt minn ps siden juleaften.. Har ikke hatt noen problemer.. Den er kjølig og lagger/henger seg aldri opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nettleseren på PS3 er vel ganske dass etter det eg har hørt, så det er kanskje ikkje så uvanlig? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har fryst et par ganger hos meg.. også har jeg hatt noen helt syyke grafikkfeil i lego starwars over lengre perioder.. har heldigvis gitt seg nå. Har brukt nettleseren en del selv, funker fint her, med keyboard duger den Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 har hatt min siden februar i fjor og den har aldri opplevd at maskinen har hengt seg opp. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) min ps3 60 gig har fryst noen ganger, kanskje 10-15. mest når jeg spilte oblivion, så plutselig sluttet det. har ikke hengt seg opp på en lang stund..gi den litt tid. vis det forsetter så har du rett til en ny eller få den reparert uansett... edit: skrivefeil Endret 3. januar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min har fryst en tre-fire ganger siden sommeren. La den ned på buken i stedet for å ha den i stående stilling. Ikke fryst siden det. Tilfeldigheter, kanskje, men glad til jeg. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Min PS3 har frosset seg tre eller fire ganger i PS3-spill, en gang på ett PS2-spill i introen, siden euro-launch. (Har spillt igjennom 5-6 spill, og prøvd ca 20). Men har også frosset seg 7-8 ganger i browseren, i de tilfellene pleier jeg å ha mange vinduer åpne og spille musikk/podcaster i bakgrunnen. :-/ Etter ett frys pleier jeg alltid å vente ett eller to minutter og prøve å være sikrest mulig at harddisken ikke jobber før jeg starter maskinen på nytt. Uten det har jeg ikke opplevd noe. 20 ganger siden jul høres mye ut, enten browser du inne på noen sider som er spesiellt utsatt pga. java-script, ville kanskje ringt til butikken for å høre. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Min har kun fryst når jeg har spilt Assassins Creed, men jeg regner med at det har med det spillet å gjøre. Henger seg veldig ofte faktisk, spesielt når jeg slår på maskinen og skal loade siste save. Men aldri i f. eks Ratchet and Clank eller noen andre tilfeller som jeg har merket hittil ihvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja AC har mange hatt trøbbel med, så det er nok utelukkende pga. det spillet. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har hatt PS3-en min sidan lansering her til lands, og kan ikkje hugse at han har låst seg nokon gong...med unntak av når eg spelte Assassin's Creed, sjølvsagt. Kay Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har snart hatt min 12 måneder og har aldri frøset. Så det hørtes unormalt ut. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har ikke ps3 selv men vennen min sin har ikke hengt seg opp. Anbefaler å prate der du har kjøpt den. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Går det ikke an å varme den opp da? Men spøk til side, er det ikke bare å trykke på connect-knappen? De setter seg vel i dvale... Endret 4. januar 2008 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå