Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Amotor: Duell: Mazda2 mot Toyota Yaris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... da jeg i 150 km/t kjørte inn i et vogntogs blindsone i det sjåføren startet en forbikjøring uten å gi tegn.

Biljournalist er tydeligvis ett farlig yrke:) Spesielt med overarbeidede østeuropeiske trailersjåfører som ikke har sovet på dagesvis , går på speed, er irritert for de ikke har fått lønn på månedsvis samt abstinenter etter diverse stoffer muligens er noe trafikkfarlig.

Heldigvis er ikke alle sånn.

Lenke til kommentar
Avgiftsomleggingen ved årsskiftet medførte et salgshopp for de små bilene. Tall fra Opplysningsrådet for Veitrafikken viser at salget av biltypen så langt i år er opp 30,6 prosent.

Denne artikkelen ble publisert 3 dager etter årskiftet - så jeg kan ikke skjønne denne setningen. Er også litt rart hvis artikkelen ble skrevet i desember 2007, ettersom så langt i år høres ut som om det var endel av året igjen.

Men seriøst, er det blitt noe mer avgiftsomlegging i dette årskiftet?

Lenke til kommentar
Avgiftsomleggingen ved årsskiftet medførte et salgshopp for de små bilene. Tall fra Opplysningsrådet for Veitrafikken viser at salget av biltypen så langt i år er opp 30,6 prosent.

Denne artikkelen ble publisert 3 dager etter årskiftet - så jeg kan ikke skjønne denne setningen. Er også litt rart hvis artikkelen ble skrevet i desember 2007, ettersom så langt i år høres ut som om det var endel av året igjen.

Men seriøst, er det blitt noe mer avgiftsomlegging i dette årskiftet?

Ble noe rot der ja, litt uheldig og bruke ordet "årskifte" ved ett årskifte :) Uansett så ble vell artikkelen skrevet i 2007.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...