Gå til innhold

Telenor speedtouch 546 ingen connection etter nyttår


Anbefalte innlegg

Hei

Leiger leilighet med internett fra Telenor(standard) alt fungerte fint før juleferien. Og nå når eg kom igjen fra ferien i går fekk eg først ikkje internett, fekk det etter ei stund med restart av router/modem. etter det var det fortsatt problem med pålogging av msn, fekk feilmelding på key ports. det ordna seg utover kvelden slik at eg fekk logga på men kunne ikkje sende eller motta webcam.

 

Utorrent seier at det er: No incomming connections, fra før av har den porten eg bruker vå forwarda og det er den fortsatt men ingen kontakt. har prøvd fleir ulike. bearshare får heller ikkje noko kontakt med host om det er upnp eller forwarda port. har sjekka alle instillingar i router og alt er som det skal, utenom når eg prøver connectivity check mot internett(bildet som vedlegg) :hmm:

 

nokon som har peiling?

post-28730-1199379390_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telenor har garantert sperra nesten alle porter, fordi de har oppdaga virus eller spamutsendelse fra din maskin. Sjekk online.no-mailen din.

 

har ingen online.no-mail sia det er husverten sitt abonnement. og kan ikkje skjønne at det er det som har skjedd da dataen har vært strømløs i 2 veker :hrm:

Lenke til kommentar

Internet lampen indikerer på at du er logget inn med brukernavn og passord, og at du har fått en IP-adresse.

 

Om du har en blokkering på ditt \ husvertens abonnement, vil DSL lampen fortsatt lyse, fordi du har kontakt med sentralen og linjen er ikke fysisk koblet ned.

 

Om blokkeringen fjernes fra abonnementet, og du restarter ditt utstyr, vil du antageligvis se at Internet lampen lyser den også.

 

Lykke til.

Endret av Youcef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...