anderlin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan overføre fra videokamera/videospiller til en bærbar PC. Kameraet har ikke firewire eller USB-tilkobling. PC'en har seriell, parallell, USB, PCMIA, Firewire, Irda. Noen tips? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 ...kameraet har to typer stikk, jeg husker ikke hva de heter, men det er de vanlige. En alt i ett, og tre som tar lyd og bilde hver for seg. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan overføre fra videokamera/videospiller til en bærbar PC. PC'en har... ...Firewire, Irda. Noen tips? ...kameraet har ...tre som tar lyd og bilde hver for seg. Denne er løsningen på problemet ditt. Koble den til Firewireporten på maskinen og koble inn phonopluggene... Lenke til kommentar
Han2Solo Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Det er veldig enkelt, og du får tv med fjernkontroll på laptopen din samtidig, med "pause" knapp til tv, kult, du trenger bare USB. Sjekk: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=0&g1=48&...45&l=2&lantall= hANSOLO Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Tusen takk for hjelpen! Dette var jo veldig bra produkter, som kunne løst problemet mitt, om ikke det var for prislappem ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå