Miromurr Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei! Jeg tenker å kjøpe en Wacom Intuos3 A5. Derfor gikk jeg in på Hardware.no. I prisene der var Apple Store den billigste, og det sto at det fulgte med Corel Painter Essentials 2. Det jeg lurer på, er dette Windows eller Mac versjonen? Siden det er på Apple Store går jeg ut fra at det kansje er Mac, men fungerer tegnebrettet og Corel Painteren man får med på Windows også? Takker får alle svar! EDIT: Er det foresten noen som vet om det går an å bruke Intuos3 med The GIMP? Endret 3. januar 2008 av Miromurr Lenke til kommentar
Miromurr Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kom igjen da, folkens, noen må da vite det? Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 I følge Wacom sine eigne sider er corel noko som følger med som standard. På same sida står det at produktet er vista compatible, noko som meir enn antyder at programvaren som følger med er for windows i tillegg. Beklager å ikkje kunne komme med meir konkret info, men det er absolutt eit sterkt indisium for at det vil fungere på windows. Lenke til kommentar
NemiHell Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 I følge Wacom sine eigne sider er corel noko som følger med som standard. På same sida står det at produktet er vista compatible, noko som meir enn antyder at programvaren som følger med er for windows i tillegg. Beklager å ikkje kunne komme med meir konkret info, men det er absolutt eit sterkt indisium for at det vil fungere på windows. Alle tegnebrettene til Wacom fungerer både på PC og Mac. Regner da med at det samme gjelder programvare som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå