pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Veldig sugen på http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=53906# Det jeg lurer på er hvor godt skjermkortet er i feks de nyeste spillene (dog er jeg ingen "skikkelig" gamer) Hva med feks video grafikk minne og det? Har lest litt forskjellig rundt dette - at dette ikke er en gamer PC i topp tilstand. Enig i. Uansett ønsker jeg litt feedback på dette/tanker.... På Forhånd takk! Endret 3. januar 2008 av pierce007 Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Linken funka ikke for meg. Hva heter skjermkortet? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Fikse linken først takk - skal funke nå:-) Linken funka ikke for meg. Hva heter skjermkortet? funker nå:-) Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Fikse linken først fikset! Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kortet vil nok takle spill som Crysis og sånn på low tenker jeg Så lenge du ikke krever veldig bra grafikk mener jeg dette er en pc for deg Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kortet vil nok takle spill som Crysis og sånn på low tenker jeg Så lenge du ikke krever veldig bra grafikk mener jeg dette er en pc for deg aldri vært noen stor gamer, og ikke må ha de nyeste og beste spillene MUST - men litt av og til med noen av de beste action spillerne er jo gøy:-) er dette kortet bedre/dårligere enn feks Radeon x1700 (har idag på gamle bærbare)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå