Selvin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Yo forumbrukere! Da jeg kjøpte Orangebox her tidligere fikk jeg alle spillene i HL2 serien i boksen. Fra før av hadde jeg HL2 og HL2: EP1, noe som, når jeg kjøpte den Orange Boksen, førte til at jeg har EN digital kopi av Half Life 2 og EN digital kopi av Half Life 2: Episode 1 som kan gis bort som en gave... Så da sier jeg, førstemann til mølla. Jeg sier det sånn at hver av spillene går til to forskjellige personer, så blir to glade, ikke bare en Sleng dere på! EDIT: Da var HL2 gitt bort... EDIT: Og der var HL2: EP1 borte Endret 3. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg ønsker veldig gjerne en Half Life 2-kopi! Fantastisk spill som jeg akkurat fikk lyst til å spille igjen. :-) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg ønsker veldig gjerne en Half Life 2-kopi! Fantastisk spill som jeg akkurat fikk lyst til å spille igjen. :-) PM meg E-Mailen din så sender jeg deg gaven. Det forutsetter at du starter en Steam Account, som overhodet ikke skulle være noe problem Endret 3. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg hadde ikke hatt noe i mot EP1 og 2, nei holder på å spille gjennom 1'ern nå for få med meg hele historien, har allerede spilt HL2 Edit: Damn, too late! Edit2: åja, bare EP1. Da fortjener han andre den mer xD Endret 3. januar 2008 av Karlson Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde ikke hatt noe i mot EP1 og 2, nei holder på å spille gjennom 1'ern nå for få med meg hele historien, har allerede spilt HL2 Edit: Damn, too late! Edit2: åja, bare EP1. Da fortjener han andre den mer xD Ja, dessverre har jeg bare EP1 Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde ikke hatt noe imot EP: 1 hvis den ikke er gitt vekk Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg hadde ikke hatt noe imot EP: 1 hvis den ikke er gitt vekk Den er ikke gitt vekk, så den går da til deg! PM meg E-Mailen din så ordner jeg resten Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har og HL2 og Ep1 og gi vekk. PM mail. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har og HL2 og Ep1 og gi vekk.PM mail. Vil du at jeg skal oppdatere første post igjen? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Så koselig tråd dette var da ^^ Endret 3. januar 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 evt fortsett her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=845247&hl= Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Ojda, beklager! Den tråden hadde jeg ikke sett. Vi får stenge av denne og heller fortsette på den som Sangesland linker til Me is too late Er du interessert i flere kopier tror jeg LeGranDuc hadde noen gaver han også Endret 3. januar 2008 av Selvin Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Der var visst mine spill og gitt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå