Ed Hunter Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ser ut som eg blir rammet av samme problem, ingen lyd frå onboard Realtek i Xp SP3. Einaste løsning å legge inn SP2 altså? God damn! Lenke til kommentar
mycortex Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hadde akkurat det samme problemet. Lagde meg en WinXP kopi som jeg slipstreamet med SP3 RC2. Når Windows var installert hadde jeg ingen lyd på mitt Realtek-lydkort. Men etter flere timer med søking, fant jeg en fix som ordnet alt for meg. KB835221 HDAudiosp3 Dette er en hotfix som umiddelbart etter installasjon ga meg lyd Håper dette vil hjelpe! Endret 4. mai 2008 av mycortex Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Alternativt for XP kan man jo slette driver.cab'n eller rense den med driver cleaner .net. Eller bare kjøre nlite og fjerne alle drivere der. Så velger du selv hvilke drivere du skal ha. Lenke til kommentar
imation Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hadde akkuat det samme problemet. Lagde meg en WinXP kopi som jeg slipstreamet med SP3 RC2. Når Windows var installert hadde jeg ingen lyd på mitt Realtek-lydkort. Men etter flere timer med søking, fant jeg en fix som ordnet alt for meg. KB835221 HDAudiosp3 Dette er en hotfix som umiddelbart etter installasjon ga meg lyd Håper dette vil hjelpe! Bukker og takker for denne fix'en, fikk lyden tilbake etter jeg kjørte denne fila, du reddet dagen min !!! Endret 12. februar 2008 av imation Lenke til kommentar
oliwetti Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hadde samme problem som er nevnt i dette forumet, men fikk det til jeg også; med følgende løsning. Løsning: http://couponmeister.com/blog/HD_Audio/KB835221.exe //Olav Endret 15. februar 2008 av oliwetti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå