Submoose Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Bestilte 27. Desember en pakke[r] fra Amentio.no. Idag fikk jeg lapp om å hente på postkontoret, noe jeg gjorde, hentet tre pakker og dro hjem. Når jeg kommer hjem så finner jeg ut at kun 1/3 av bestillingen min var kommet. Amentio hadde gitt meg 3 kollinumre og sporingslenker. Alle delene var på lager når jeg bestilte og de fleste er fortsatt på lager. Det er greit nok å se over én vare, men 2/3 av varene er jo helt tåpelig. Amentio_levering.bmpVarene som er krysset over er levert. Er det flere som har opplevd dette med Amentio? Endret 3. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
qwert Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Alle som noen sinne har brukt en Webmercs-butikk (handlesystemet Amentio bruker) har opplevd dette. Varene blir bestilt i systemene hos leverandør (som er den lagerstatusen man ser - leverandørens lager - den deles av alle butikkene som bruker Webmercs og ofte av andre også) og sendes direkte ut derfra. At det kanskje ikke har gått lynraskt fremover hos enkelte av dem i romjula er vel neppe helt usannsynlig. Selger har stort sett aldri varen i sin erm... varetekt... i det hele tatt (skjønt noen av dem kan ha egne lager også). Endret 3. januar 2008 av qwert Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Amentio har ikke eget lager, og er rett og slett en webfrontend for 3 ulike grossister. Disse mottar så bestillingen via amentio, og pakker og sender deg varene hver for seg . Derfor blir amentio så billig. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Så betyr at det skal komme fler sendingsnumre eller at resten av bestillingen min har detti ut av systemet? Lenke til kommentar
Nqon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Skjedde meg også. Resten av varene kom et par dager etter for min del. No stress. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har uansett sendt mail til Amentio, for sikkert (kanskje) mail imorgen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Så betyr at det skal komme fler sendingsnumre eller at resten av bestillingen min har detti ut av systemet? Du har fått varen fra grossist y, men mangler grossist x og grossist z. Så de kommer senere ja . Lenke til kommentar
riroil Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Varene kommer, det er vel mer tvilsomt at du får svar på mailen. Litt rart at ikke Amentio informerer kundene bedre om dette. Det har sikkert vært 10 like tråder her. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Greit, da er vel alt ok da. Noen burde lage en sticky tråd som informerer om det. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Greit, da er vel alt ok da. Noen burde lage en sticky tråd som informerer om det. Får da være grenser for latskap, dette har vært oppe mange ganger før, samt at det står i vilkårene. Lenke til kommentar
Taita Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja dem lover mer enn dem kan levere. Bestilte et skjermkort 09.12. til levering 18.12 og etter diverse purringer kommer det svar idag.... se vedlegg Det er beklagelig at det er slik lang ventetid på dette produktet, men det er vært svært stor etterspørsel. Sjekket hos vår distrubitør og de har satt en ny estimert dato til den 01.02.08 på dette produktet Kortet er jo gått ut av dato før dem får sendt det ut... Det blir rett og slett for dårlig... Må da gå an å ha en viss oversikt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Amentio har et minimum av ansatte og har outsourcet så mye som mulig. Dette er nødvendig for å kutte prisene maksimalt slik de har gjort . Du får varene billig, og det er positivt. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja, men det er jo ikke så lett å vite når jeg får oppgitt 3 sendingsnumre for sporing og statusen er bahandlet. Da virker det jo som alt er inni de pakkene. EDIT: Nå har det dukket opp et nytt sendingsnummer, sammen med de andre. Endret 4. januar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå