Gå til innhold

[LØST] Amentio leverer kun 1/3 bestillingen?

Anbefalte innlegg

Bestilte 27. Desember en pakke[r] fra Amentio.no. Idag fikk jeg lapp om å hente på postkontoret, noe jeg gjorde, hentet tre pakker og dro hjem. Når jeg kommer hjem så finner jeg ut at kun 1/3 av bestillingen min var kommet. Amentio hadde gitt meg 3 kollinumre og sporingslenker. Alle delene var på lager når jeg bestilte og de fleste er fortsatt på lager.

Det er greit nok å se over én vare, men 2/3 av varene er jo helt tåpelig.

Amentio_levering.bmpVarene som er krysset over er levert.

Er det flere som har opplevd dette med Amentio?

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som noen sinne har brukt en Webmercs-butikk (handlesystemet Amentio bruker) har opplevd dette. Varene blir bestilt i systemene hos leverandør (som er den lagerstatusen man ser - leverandørens lager - den deles av alle butikkene som bruker Webmercs og ofte av andre også) og sendes direkte ut derfra. At det kanskje ikke har gått lynraskt fremover hos enkelte av dem i romjula er vel neppe helt usannsynlig. Selger har stort sett aldri varen i sin erm... varetekt... i det hele tatt (skjønt noen av dem kan ha egne lager også).

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Ja dem lover mer enn dem kan levere. Bestilte et skjermkort 09.12. til levering 18.12 og etter diverse purringer kommer det svar idag.... se vedlegg

Det er beklagelig at det er slik lang

ventetid på dette produktet, men det er vært svært stor etterspørsel.

Sjekket hos vår distrubitør og de har satt en ny estimert dato til den

01.02.08 på dette produktet

Kortet er jo gått ut av dato før dem får sendt det ut... Det blir rett og slett for dårlig... Må da gå an å ha en viss oversikt...

Lenke til kommentar

Ja, men det er jo ikke så lett å vite når jeg får oppgitt 3 sendingsnumre for sporing og statusen er bahandlet. Da virker det jo som alt er inni de pakkene.

EDIT: Nå har det dukket opp et nytt sendingsnummer, sammen med de andre.

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...