ikodn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har vurdert PS3, men har kun en 24" BenQ PC skjerm som har dvi uten støtte for visning av beskyttet innhold. Krever PS3 spill at skjermen har dette? Er ikke interessert i Blu-ray film, så det står bare på spillene for min del.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan ikke si sikkert, men skulle tro det skulle gå greit. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kjøp en HDMI til DVI overgang på clas olsen eller en annen elektro butikk. Jeg har en liggende men har ikke fått testa den. Du vil nok ikke få lyd gjennom HDMI/DVI opplegget så du må nok få lyd gjennom optical utgangen fra PS3en. Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøp en HDMI til DVI overgang på clas olsen eller en annen elektro butikk. Jeg har en liggende men har ikke fått testa den.Du vil nok ikke få lyd gjennom HDMI/DVI opplegget så du må nok få lyd gjennom optical utgangen fra PS3en. Tusen takk for svar begge Hadde ikke tenkt på lyd, må se om det er noen overgang el lignende. Tror faktisk forsterkeren jeg har kan brukes.. Igjen, takk for svar. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 HDMI > DVI funka ikke for meg, ble bare svart 0o Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 HDMI > DVI funka ikke for meg, ble bare svart 0o Hvilket "skjerm" oppsett var det? Prøvde du spill eller film eller begge? Kan evnt prøve det hos en kamerat før jeg kjøper selv. Vil nødig måtte kjøpe tv for å kunne spille PS3 Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjører HDMI > DVI fra min PS3 til TVen min, da HDMI inngangen er defekt. Virker helt bra for min del. Som sagt må lyden tas ut analogt. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg brukte HDMI på PS3 > DVI på en PC skjerm, alt var svart. Prøvde ikke noe spess, ettersom jeg ikke så noe var det lettere sagt en gjort. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 HDMI -> DVI fungerer kun om skjermen har støtte for HDCP. Hvis ikke får du ikke opp noe bilde, selv ikke i menyene. Lenke til kommentar
ikodn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Det var det jeg trodde dessverre Da får jeg utsette PS3'n :( Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En mulighet er selvsagt å benytte en annen inngang på skjermen om du har det. Selv kjører jeg PS3en igjennom kompositt inn til PC-skjermen min. Bildet blir ikke spesielt pent, men det er spillbart om ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå