the_milk_mon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For det første tviler jeg på at dette topicet står på riktig sted, men fant ikke noe annet sted det passet Uansett, jeg skulle spille av et video klipp i vcl men så så jeg bare det øverste hjørnet, så prøvde jeg andre video klipp og plutselig var alle blitt sånn. Da prøvde jeg det i windows media player og akkuratt det samme skjedde, filmer i divx player er det samme.. er det noen som skjønner hva som er feil? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 vcl= regner med du mener vlc.. prøvd å reinstallere ? høyre klikk i vlc når du spiller av en film og så går du ned til crop og velger 16:9 Lenke til kommentar
the_milk_mon Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 vcl= regner med du mener vlc.. prøvd å reinstallere ? høyre klikk i vlc når du spiller av en film og så går du ned til crop og velger 16:9 det funker ikke..har prøvd alt...men ikke re installert da, for det er jo sånn på wmp og divx og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå