sammy Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei, jeg har noen filmer som er merket Xvid. Når jeg spiller av kan jeg se filmen, men jeg hører ikke noe lyd... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må legge inn audiofilter eller hva det heter, prøv å søk på forumet. Lenke til kommentar
eTerNity Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må installere en codec. På samme måte som ved ac3 eller ogg lyd. Søk og du vil finne :smile: -eTerNity Lenke til kommentar
shitclat Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 last ned og innstaler nyeste nimo codek pack, der ligger de fleste drivere du kan få bruk for Lenke til kommentar
balrog Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Eller bruk noe som heter ffdshow, genial filter-pakke. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Eller bruk noe som heter ffdshow, genial filter-pakke. endelig en Balrog som kan sine saker ffdshow Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Bare stapp i en ac3 codec, punktum finale. (gspot er et program som sier deg hva filmen trenger :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå