Lunden90 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei! Har handla meg en H/K 3000 nå. Men lurer på hvordan jeg skal koble dette sammen da jeg har en DVD spiller samt en TV! Skal høre musikk via DVD spilleren og inn på TVen. Går dette? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei. DVD spilleren kobler du til forsterkeren med en optisk kabel (toslink). Det finnes så godt som bare en type, men det kan være greit å vise et bilde av den typen kontakt du skal ha: LINK Lyd på TVen får du både gjennom HDMI og SCART, så dersom du kobler bilde til TVen med en av de to kablene så skal du ha lyd Lenke til kommentar
Lunden90 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Ok, så det fungerer ikke med en auxkabel? Jeg har kobla DVD spilleren med SCART kabel til TVen, så det skal ikke kobles noe mer der da? Så da skal jeg bare bruke den toslink kabelen fra forsterkeren til DVD spilleren? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 AUX kabel? Mener du minijack (TRS-kabel) eller RCA-kabel kanskje? Toslink er den beste måten å overføre lyd på, så jeg anbefaler at du bruker den uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå