Gå til innhold

Hjelp til å velge ny bærbar

Bea85

Anbefalte innlegg

Hei!

Da min 3 år gamle CL 56 maskin har sluttet å virke leter jeg nå etter en ny bærbar pc.

Bruksområde:

- Skolearbeid (må være stille nok til å kunne brukes i en lesesal)

- Videoredigering

- Se film på

- Spill (hovedsakelig Sims 2)

Da jeg reiser en del til utlandet er vekt og størrelse viktig. Tenker vell på 12, 13 eller 14 tommers skjerm. Tror kanskje 12 tommers vil bli litt lite til vanlig bruk, men ønsker deres erfaringer på dette området. Vil helst ikke ha widescreen.

Har sett litt på denne:ASUS V2S

Noen som kjenner til denne?

Pris er ikke veldig viktig men kan gjerne koste under 15000

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den så jo grei ut til dine behov, men det finnes nok bedre der ute. kommer litt an på hvor mye videoredigering (om det er jobben din, eller bare en hobby, eller en liten del av jobben osv) siden skjermkortet kunne vært litt bedre. trenger vel ikke mer ram, eller bedre cpu. det er i alle fall hva jeg tenker..

Lenke til kommentar

en pc med dine krav trenger ikke koste mer enn 10.000 etter min mening..

jeg kjøper delle xps m1530 til 9.500 og den kommer til og klare mer en alt du nevner her + litt til..

den er en mulighet for deg. 15,4" om du vil ha noe mindre er m1330 ett bra alternativ 13"...

www.dell.no

-PixlFace

Lenke til kommentar
Den så jo grei ut til dine behov, men det finnes nok bedre der ute. kommer litt an på hvor mye videoredigering (om det er jobben din, eller bare en hobby, eller en liten del av jobben osv) siden skjermkortet kunne vært litt bedre. trenger vel ikke mer ram, eller bedre cpu. det er i alle fall hva jeg tenker..

Videoredigering er bare en hobby, så trenger ikke legge veldig vekt på det.

Lenke til kommentar

http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...520977;c:100561 denne kan du jo leke deg litt med prisen, med litt mer ram og minne er denne pcen ypperlig og du får mye for pengene. dell sin er jo også bra, og det er ditt valg, men jeg ville anbelfalt denne 14 tommern :)

denne har jo også webcamera, fingeravtrykk leser som er et pluss ^^ kan også bestille med bluetooth og 9 cellers bateri !

Endret av santacruze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...