Tomzern Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan overklokke min amd xp2100+? Har ingen erfaring med overklokking fra før så jeg trenger litt hjelp og sånt..Hvor mye går det an å klokke min prosessor? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
m`K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Avhenger av hvilket Hovedkort du har, men 150-250mhz vil jeg tro. Jeg går ut ifra at det er Palomino prossesoren du har og ikke Thoroughbred cpuen du har. Det gjør du seff i biosen med å sette user define (abit) vet ikke med asus. Du klokker med FSB'en ettersom multipliern er låst. Etter hvert som du øker FSB'en må du gi pcen mere strøm (VCore). Husk å ha multipliern på det den orginalt er på. I ditt tillfelle er den da på 13x Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Gå ann å klokke den rundt ca.100-200MHz mer...er egentlig ikke vits å klokke den...du tjener ikke så mye på det. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Feilpostet i annet om data, passer under overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg