TOO TRILL Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er de strenge på legitimasjon, sjekker de alle? Jeg er 17 og og vil gjerne dra på Justice konsert der i februar. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ai, var ikke klar over at justice skulle spille i Oslo. Bestilte billett nå. Noen som vet om de skal spille dj set eller live? Ser på profilen din at du blir 18 i år. Du har vel sikkert en kameat du kan låne et utgått visa av? De sjekker aldri bildet. Har dere samme hudfarge burde det gå fint. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) http://www.smuglesning.no/view.aspx?postID=509 Det var hvertfall litt positivt å høre Jeg slo til og kjøpte billett, håper jeg kommer inn. Men noe jeg la merke til er at navnet mitt står på billetten, og hvis jeg får låne et legg, så vil det selvfølgelig stå et annet navn på legget, hva skal jeg gjøre da? Håper virkelig at jeg kommer inn, fikk ikke sett de på øya pga utsolgt, så har venta på at de skal kommet il norge slik at jeg får se dem live. bæsj at det er 18 års grense Endret 3. januar 2008 av St.Matias Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Rockefeller har 18årsgrense. Men hvis du får låne en legg av en annen, kan du bare si at du kjøpte billetten av en kompis? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 bump Har ekstremt lyst til å dra på Down i slutten av mars, men er bare 17 år... Blir 18 iår så mener at jeg ser ut som jeg er gammel nok. Har også hørt at hvis man blir bustet med falsk leg får man prikk på rullebladet. Det er noe som jeg helst vil unngå. Noen flere innspill? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hvis du skaffer deg et fake legg oms likner på deg, kan du jo bare surre skjerf rundt tryne og ta på deg solbriller. Kjenner en som gjorde det for å komme inn på BigBang konserten før jul. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 På Rockefeller? Pleier de å sjekke de fleste som ser rundt 18-års alderen? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det var på en av de rockefeller stedene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå