Xcon94 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei.. ehm, litt vanskelig å forklare dette, men Det virker det som pekern ikke beveger seg som den skal.. Den hakker og henger etter til tider.. på en måte som når man har rullemus å kula ikke tar tak i matta.. Men siden Mx500 er optisk, så er det neppe problemet.. Please skriv vis du har Har en clue på hva dette kan være, Helt crazy irriterende når man gamer. Noen som vet hva dette kan være ?? ?? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Har du installert driverne til musa? Hvis du ikke har gjort det, og heller ikke har driverne, kan du sikkert få lastet den ned her. Jeg regner med at det vil hjelpe. Endret 3. januar 2008 av Espen R. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Har driverne ja.. tror at musa rett å slett er litt ødelagt.. Det er ikke min Første logitech mus som bare plutslig ikke funker som den skal.. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Prøv å ta kontakt med den butikken/nettbutikken du kjøpte den. Eller prøv å ta kontakt med Logitech. Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Testet nettop broren min sin cyber snipa mu og musematte.. samme problemet.. så d utelukker at d er noe feil me musa... Problemet oppstår for det meste når jeg spiller surf på cs.. men også litt på vanlig maps.. Har også nettop testet andre diverse spill som BF 2 og farcry.. og har ikke problemet der.. har heller ikke noen problemer i Condition zero! Så er det noen cs experter der ute som har noen gode tips..??? Endret 4. januar 2008 av Xcon94 Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gammel skit pc eller? kansje si litt om hva slaks hardware du har? Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) PC-en er ikke det beste nei.. MEN, jeg spiller Battlefield og farcry smooth på full oppløsning.. Å 1.6 er vel ikke noe Stresstest akkurat.. tror Du har missforstått litt.. Lagger ikke.. men når jeg f.eks drar musa helt opp i himmelen, så følger ikke crosshairn helt med.. den hakker litt å går bare halveis dit den skal... Specs: HK: ECS nforce3-a Cpu: amd sempron 2800+(lol) Gpu: ATI radeon x1650pro 512 mb agp 8x Ram:1 gb corsair.. sikkert no drit. HD:Western digital 250 mb 10.000 omdr. Psu:500 bzerk Endret 4. januar 2008 av Xcon94 Lenke til kommentar
Xcon94 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå