mads182 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ser for meg folka på MIX fikse ps3'en din hvis det skjer noe med den:P Tror du det er dama i kassa på Elkjøp som reparerer PS3'en din eller? :!: Den blir nok sendt inn, gitt.. Jeg har like mye garanti som alle andre, uansett om du kjøper den på Elkjøp eller MIX. Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De gir deg sikkert noen kilo pølser som betaling for den hvis den går i stykker^^ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvor billig snakker vi her? Toll og slike ting? Ser ut til at man kan få en 40gb med Spiderman på Blu-ray til ca 3000 kroner levert. Men som sagt, vær obs på at du sliter hvis noe er galt med den. De aller fleste har ingen problemer, men jeg holder på å pakke ned og sende min til Canada for reperasjon, noe som nok tar omtrent en måned og koster meg en drøy tusenlapp. På den andre siden, hvis alternativet er å betale 3900 i Norge så er det kanskje en risk man kan ta. Når det gjelder toll så er har jeg ikke hørt om noen som har måttet betale toll på Ps3 fra Videogamesplus. De sender som gave og med lav verdi. Levering tar neppe mer enn en uke, for meg tok det to døgn fra de sendte pakken til DHL-mannen leverte den hos meg. Uansett hva du velger har du nok en fungerende Ps3 før meg -- Luggage Må nok forvente at det tar lenger enn en måned. Selv om de nok er raskere på selve reperasjonen i amerika, så tar det nok nesten en måned for meg som skal fikse en liten softwarefeil her i Norge. Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Må nok forvente at det tar lenger enn en måned. Selv om de nok er raskere på selve reperasjonen i amerika, så tar det nok nesten en måned for meg som skal fikse en liten softwarefeil her i Norge. Ifølge VGP var det vanlig at reperasjonen tok 1 til 2 uker. Lagt sammen med tid til sending dit og hit så blir det ca en måned. Men jeg holder ikke pusten... -- Luggage Lenke til kommentar
yaken Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Skal sjekke litt rundt for deg;) Vil edite denne posten hvis jeg finner noe interesant. Ok, fant disse to hvis du vil ha en under 4000kr. Yaha: http://www.yaha.no/?pd=244452&og=33&am...=182&ug=489 Spaceworld: http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?14236 Jeg selv kjøpte Ps3 med Call Of Duty 4, Håndkontroll, 40GB og en Blu-ray DVD på EbGames for 4299. Men Billigste er vel de to første jeg sa. Hvis du vil kan jeg finne en billigere på en utenlansk nettbutikk også..Men vil anbefale og kjøpe i Norge. Vet at dette var en gammel tråd å dra opp igjen :-) Husker du om det var valgfri film og spill eller om dette var et bestemt tilbud der filmen var Spiderman 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå