Gå til innhold

IPmart.com pålitelig eller ikke?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på utkikk etter en ny mobil, å lurer på å kjøpe i februar. Men det jeg lurer på, er om ipmart.com er en pålitelig kilde. de selger kopimobiler fra kina osv, med engelsk os, og til 1/4 av prisen. Ser et par stk med dual sim, 3 mpx kam, 3g og bluetooth. Og er det noen som vet hva det koster for import?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger meg på denne. Men hvor finner du en telefon med 3G på denne siden?

Uff, så feil:/ surret litt når jeg tittet på ordentelig merker og fake mobiler:P... så ingen med 3g som jeg fant likevel, men det bruker jo ikke jeg uansett så:p

Lenke til kommentar

Hehe, nei fant ikke det jeg heller. Men de fleste har bluetooth da, og noen har fm-radio.

Og de merker pakkene som "gift" visstnok, så da kan en jo håpe på og unngå moms. Eneste tingen viss de blir stoppet er at det kan bli litt tull siden disse fake-telefonene ikke er CE merket, men det burde vell gå greit i de fleste tilfeller. Herlige skjermer i alle fall på mange av telefonene! :D

Lenke til kommentar

Styr unna fake-telefoner. Har tatt inn noen for å teste litt, og det er ganske begredelige greier.

Byggekvaliteten er dårlig og det er brukt billige komponenter.

Dette blir selvfølgelig ganske generelt og du kan sikkert være heldig, men jeg hadde heller puttet

pengene mine i en skikkelig telefon med en gang.

Lenke til kommentar
Styr unna fake-telefoner. Har tatt inn noen for å teste litt, og det er ganske begredelige greier.

Byggekvaliteten er dårlig og det er brukt billige komponenter.

Dette blir selvfølgelig ganske generelt og du kan sikkert være heldig, men jeg hadde heller puttet

pengene mine i en skikkelig telefon med en gang.

Hmm, jeg som hør ødelagt 90% av mine mobiler, har faktisk klart å ta vare på en skjør mobil nå i snart 3/4 år uten problemer med noe. Og hvis jeg er like flink med en slik mobil, så sparer jeg jo x antall tusen. Hvis jeg skal ha så stor skjerm, bra utseendet som er par har, like bra kamera(megapixler) og bluetooth og slikt, må jeg opp i en del tusenlapper for en mob som holder i 3 år, mens her betaler jeg 1000kr for en bra mobil som holder i ett år. Og med tanke på at jeg ikke har så mye penger, siden jeg sparer til moped sertifikat, skal ha bensinpenger, og div annet, så holder 1000kr for meg...

Men selve spm var om selgeren(e) er til å stole på. Om de leverer raskt, får det du skal ha, og betaling går greit og slikt..

Lenke til kommentar
Brukeren Road2Hell skriver litt i denne tråden om sin bestilling og siden:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=698022

Har selv ikke bestillt her enda, men kommer til å gjøre det i neste uke.

Hva har du tenkt til å kjøpe da? Denne siden ble veldig pop her, tipset to kompisser om den, og nå er det vel snart opp mot en 6 stk, som har planer om å handle der sammen.

Selv er valget mitt mellom:

Xin Hua M998

Xin Bao 2632

ZTC 988

Disse er veldig aktuelle. Tviler vel litt på nr 1 der i forhold til de andre, men det får jeg se i februar:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...