katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eg veit sjølvsagt kva kultur er. Men kvar går grensene ? Musikk er ein kultur. Men om eg sit heime å lagar eit "random" klipp på 20 sekundar, er det då kultur ? Lenke til kommentar
avo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eg veit sjølvsagt kva kultur er. Men kvar går grensene ? Musikk er ein kultur. Men om eg sit heime å lagar eit "random" klipp på 20 sekundar, er det då kultur ? Tja, hvorfor ikke, i alle fall om du deler disse sekundene med andre. Om du bare sitter å hører på dette hjemme, eller bare lager det uten å gjøre noe mer er jeg usikker på om vi kan kalle det kultur. Om ikke annet kan man i alle fall si at det faktum at du sitter hjemme og lager 20 sekunder lyd bare til deg selv vil være en del av en kultur. Produktet ditt vil i alle fall være et åndsverk. Min definisjon på kultur er svært enkel: Vaner og uvaner vi deler med andre. Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Eg veit sjølvsagt kva kultur er. Men kvar går grensene ? Musikk er ein kultur. Men om eg sit heime å lagar eit "random" klipp på 20 sekundar, er det då kultur ? Min definisjon på kultur er svært enkel: Vaner og uvaner vi deler med andre. Den var enkel og grei den Lenke til kommentar
PenttiNaumanen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kultur är kort sagt odling, antingen av växter eller andliga egenskaper. Agrikultur är samma som jordbruk och en kultivator är ett föremål som används vid bearbetning av åkerjord. Detta alltså kort sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå