Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nå har jeg ikke verdens beste PC, men har følgende speccs: ' AMD Athlon X2 Dual Core prosessor 4200+ 2.21 GHz 2 GB RAM GeForce 7600 GT Spillet kjører relativt smooth på lave innstillinger, men jeg synes grafikken er rar. Det ser omtrent ut som Det første Half-Life. Dårlig oppløsning på teksturer og teksturer loader hele tiden og gjenstander popper plutselig opp under spilling. Da er det snakk om steiner osv. De fleste andre spill jeg har fra i år har mye bedre grafikk enn dette, blant annet Cod4 og TimeShift (!!!). Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det du beskriver er normalt, med andre ord er det slik det skal være. Det at tre, steiner osv. bare popper opp fører til at GPU slipper å bry seg om dem inntil du kommer for nærme dem. Med andre ord, bedre ytelse. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Aha, men spillet ser fortsatt jævlig ut Skal teste om jeg klarer å kjøre spillet med medium settings på 1024 X 768 Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Aha, men spillet ser fortsatt jævlig ut kanskje fordi du kjører low? Low: Med: High: Endret 9. februar 2008 av Audison Connection Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jepp ble bedre når jeg kjørte på medium lagger litt når det er mye action, men det er spillbart. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) se forskjellen over la det inn etter du svarte Endret 3. januar 2008 av Audison Connection Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå