Howard Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Dells nye 22-tommer kommer med et oppsiktsvekkende design og gode spesifikasjoner – men koster flesk. Les mer Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Den så jo ganske så bra ut da Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Windows or Mac, choose your poison... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Synes denne så lekker ut jeg. Skulle gjerne sett en test av den da Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Og jeg skulle gjerne ha sett at den hadde 1920x1200 i oppløsning. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Selve skjermen og foten ser veldig stilren og fin ut, men hvorfor har de klistra på det glasset? Ta bort glasset og jeg kjøper med en gang! Endret 3. januar 2008 av MCDr Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Og jeg skulle gjerne ha sett at den hadde 1920x1200 i oppløsning. Støtter den ja Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Selve skjermen og foten ser veldig stilren og fin ut, men hvorfor har de klistra på det glasset? Ta bort glasset og jeg kjøper med en gang! Lol? Er du seriøs? Såvidt jeg skjønte det, var jo den glassplata hva hele designet spente seg rundt jo ^^ Stripp den vekk og du sitter igjen med en helt vanlig ordinær skjerm.. Nåja.. Jeg syns nå hvertfall skjermen var dr*tstilig Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Windows or Mac, choose your poison... Man is born free and i therefor choose neither and adopt a cuddely penguin called Tux and work on my dental floss fields. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Windows or Mac, choose your poison... Man is born free and i therefor choose neither and adopt a cuddely penguin called Tux and work on my dental floss fields. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Den var direkte stygg, da særlig foten. Nytter ikke å slenge på noen høytalere og et webcam, for meg virker det mer som de har noen paneler til overs de vil bli kvitt. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Så ikke helt vitsen med glassplaten da den var utenfor og det eneste den gjør er å gjøre skjermen større. >_< huff jaja. Nei Samsung er flinkest til design. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg ser heller ikke vitsen med glassplata. Skjermen tar jo mye større plass da. Foten var stygg og høyttalerne er sikkert drit. Webcam trenger jeg heller ikke. Endret 3. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
aplus Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Den var direkte stygg, da særlig foten. Nytter ikke å slenge på noen høytalere og et webcam, for meg virker det mer som de har noen paneler til overs de vil bli kvitt. Så ikke helt vitsen med glassplaten da den var utenfor og det eneste den gjør er å gjøre skjermen større. >_< huff jaja.Nei Samsung er flinkest til design. Smaken er som baken. Jeg syntes den vart dritstilig, og det er jeg sikkert ikke alene om Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Sinnsykt fet! Denne er laget for folk som setter pris på at ting ser bra ut, og ikke den generelle nørden. Endret 3. januar 2008 av baronKanon Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg synes også den var griselekker. Det er ikke alltid at design er praktisk, men det er nå så. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Kommer denne uten høyttalere ? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Den var stygg + dyr = fail av dell. Kan ikke tenke meg å se den skjermen med sollys via vinduet. ubermange refleksjoner -_- Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Denne var da fantastisk upraktisk! Ingen pivot og ingen høydejustering. Går det ann å selge uten slikt i 2008? Jeg skal ikke si noe om utseendet ettersom at det er subjektivt, men jeg skal heller ikke legge skjul på at den var uhorvelig stygg på bildet! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 * 22-tommer (WSXGA+, 1680x1050) * 2 ms typisk responstid (grå til grå) * Lysstyrke: 270 cd/m2 * 2000:1 kontrast (dynamisk) * Innsynsvinkel: 160 grader begge veier 160° innsyn fra høyre og 160° innsyn fra venstre? Ellers: - Ganske slapp kontrast til å være dynamisk. Ekte kontrast er kanskje ikke mer enn rundt 500:1. - Rask responstid. Tyder på TN-panel. Altså av den vanlige typen og ikke noe flott og påkostet panel. - Slapp lysstyrke. Kan bli i minste laget for bruk i sollys men er helt OK for normal innebelysning. - Fet design - Dårlig ergonomi Min konklusjon: En skjerm for de som vil vise seg frem. Passer fint til eiendomsmeglere, bankskranker, advokatkontorer, møbelforretninger, hotellskranker, osv. Det er ikke en skjerm for de som er ute etter god bildekvalitet og jobber lenge foran skjermen hver dag. Styr unna grafikere selv om den ser aldri så fristende ut på avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå