katet Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hallo. Kjøpte i sommar ein slik LCD skjerm fra Microplex. Har ikkje bukt han før no til jul, og fann då ut att det var noko gale med den. Dei 8 første rutene frå venstre på dei to øverste linjene lyser heilt svakt. Ein lyt heilt nerme og "niglo" for å få med seg kva som står der. Dei 12 første rutene frå høgre på dei to nederste linjene "skurrar" (nokre slike firkantar blir borte og kjem att i raskt tempo.) innimellom. Har eg no krav på pengane tilbake eller ein ny slik LCD skjem (eller ingenting)? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 etter spørs vel litt har "krav på" men tror det letteste er å sende en mail til microplex der du forklarer situasjonen, med litt flax får du ny, eller kansje de hr løsning til deg Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Eg sendte mail til [email protected] den 25.12 men har ikkje fått svar endå. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 vært ganske mye fri og helligdager mellom det da, vær litt tolmodig, eventuelt kan du jo ringe Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Joda.. har god til eg. Får vente ei lita veke til og sjå om det poppar inn nokre meir eller mindre intressange mailar frå microplex. Men har eg krav på noko som helst her i følge lovverket? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Varen har helt tydelig en mangel som du nå har oppdaget. Mangler har du krav på reparasjon av, eller omlevering til ny vare. Dvs at dersom disse produktene går under produkttyper som ikke repareres, noe det mest sannsynlig går under, ja så får du ny vare . Dette har du krav på, så lenge du ikke selv er skyld i feilen. Lenke til kommentar
katet Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Trur ikkje eg har skyld i feilen. Saken ser heilt fin ut i mine auge, ikkje nokon synlege feil ivertfall og den er behandla ganske så fint sida eg fekk den så satser på att det kjem ein ny i posten om ikkje alt for lenge Lenke til kommentar
katet Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Har ikkje fott att noko svar på mailen endå. Så får sjå på måndag om eg har fått noko, ellers ringer eg. Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Fekk mail ifrå microplex no. Skjermen blir mest sansynleg sendt i morgo Lenke til kommentar
katet Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Skjermen er som sagt sendt.. LEINGE sida det:p men iallfall, skryt til microplex. Fekk igjen ny skjerm, har endå ikkje testa den, pga PC`en ligg litt rundtom kring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå