pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Veldig sugen på http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53906 Det jeg lurer på er hvor godt skjermkortet og prossesoren er i feks de nyeste spillene (dog er jeg ingen "skikkelig" gamer) Hva med feks video grafikk minne og det? Har lest litt forskjellig rundt dette - at dette ikke er en gamer PC i topp tilstand. Enig i. Uansett ønsker jeg litt feedback på dette/tanker.... På Forhånd takk! Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 funker vel på de nyeste spillene men kanskje ikke på topp instillinger? er jo et kjempe bra media center. men fryyykkkteeelliiiiggg dyr.. mange andre som er bedre og billigere! 25k er veldig drøyt! ville heller gått for feks G1S er halve prisen og har bedre specs.. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 funker vel på de nyeste spillene men kanskje ikke på topp instillinger? er jo et kjempe bra media center. men fryyykkkteeelliiiiggg dyr.. mange andre som er bedre og billigere! 25k er veldig drøyt! ville heller gått for feks G1S er halve prisen og har bedre specs.. hehe - ja veldig dyr, men når får jeg den får litt under 19'. Men dog relativt dyrt det og. Men den har jo Blu-ray da - dette som trekker prisen opp! Og fullverdig HD - var jo og tenkt som mye brukt til media bruk..... Gaming ja, men ingen stor gamer og har vel ikke sansen for akkurat Crysis da...hehe, men en del andre. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 funker vel på de nyeste spillene men kanskje ikke på topp instillinger? er jo et kjempe bra media center. men fryyykkkteeelliiiiggg dyr.. mange andre som er bedre og billigere! 25k er veldig drøyt! ville heller gått for feks G1S er halve prisen og har bedre specs.. hehe - ja veldig dyr, men når får jeg den får litt under 19'. Men dog relativt dyrt det og. Men den har jo Blu-ray da - dette som trekker prisen opp! Og fullverdig HD - var jo og tenkt som mye brukt til media bruk..... Gaming ja, men ingen stor gamer og har vel ikke sansen for akkurat Crysis da...hehe, men en del andre. Satan den var dyr! Her betaler du mye for Sony logoen... Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Med mindre du er interessert i å investere 10 høvdinger for å få Sony-logoen eller denne spesielle laptopen har noe utrolig unikt, ville jeg aldri så mye som vurdert den. Toshiba X200 - samme specs, men to 8600GT istedet for ett, for rundt 15k. Om du er interessert i å bruke over 20 høvdinger har du jo toppmodellen Dell XPS, eller en eller annen Alienware med 8800GT = the shizzle. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Med mindre du er interessert i å investere 10 høvdinger for å få Sony-logoen eller denne spesielle laptopen har noe utrolig unikt, ville jeg aldri så mye som vurdert den. Toshiba X200 - samme specs, men to 8600GT istedet for ett, for rundt 15k. Om du er interessert i å bruke over 20 høvdinger har du jo toppmodellen Dell XPS, eller en eller annen Alienware med 8800GT = the shizzle. Nå får jeg denne og for rundt 15', samme pros for Toshibaen etter det jeg kan se. Dessuten har jo denne Sony full HD og Blu-ray bla. Dell er jeg ikke så begeistret for - vurdert dem og sammen med Alienware. Men maskinen blir nok brukt mere for multimedia enn heftig gaming... Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ser ut som du har bestemt deg da! ikke mye vi kan gjøre for og hindre deg og bruke så mye penger på den vel? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 ser ut som du har bestemt deg da! ikke mye vi kan gjøre for og hindre deg og bruke så mye penger på den vel? hehe...ja har en gått for noe så.....:-) all tilbakemelding er god - for all del - men ble vel kanskje ikke helt overbevisst om at jeg burde se etter andre, basert på mine behov.... så enten blir jeg kjempfornøyd, eller så er det 15' ut av vinduet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå