Gå til innhold

Conspiracy Theory - Landet vi virkelig på månen?

Anbefalte innlegg

Ove38, du kommer med mange bastante påstander, men vi kan ikke uten videre godta premisset om at vi ikke har vært på månen fordi du synes det virker ulogisk. Dette blir ikke annet enn en tro, og med mindre du klarer å komme med håndfaste bevis, oppfordrer jeg deg til å starte påstandene dine med "jeg tror at", istedet for å presentere ditt syn som et uomtvistelig faktum.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde månelandingen blitt filmet, så hadde den nok blitt filmet inne i et studio av diverse praktiske årsaker. Og hvorfor i all verden skulle de kjørt en massiv cover-up når de bare kunne ha revet studio og brent bevisene :roll:

Mange av disse Apollo anleggene rundt omkring i USA var opprinelig bare bergenet på øvelse.

Men så ble fristelsen for stor :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-5504616823481516114#

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Ok du tror at månelandingen var falsk. fint for deg. '

Kom gjerne med en god grunn og bevis.

Gjerne forklar også hvordan ting som for eks flagget og støv beveger seg uten luftmotstand.

Årsaken var at de ikke greide å bringe mennesker levende tilbake fra månen.

En ekte månelanding virvler opp mye støv. Apollo 11 bildene avslører at ingen månelanding har funnet sted. Det er null støv på bena og ingen landings krater etter rakettmotoren.

amwlz7.jpg

012-apollo-11-AS11-40-5864-Landetriebwerk-o-Landekrater.jpg

013-apollo-11-AS11-40-5918-Landefuss-der-mondlandefaehre-o-staub.jpg

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Jeg skjønte egentlig at da noen åpnet en ny Area 51-tråd for noen dager siden, så kom det til å dukke opp noen som hevdet at månelandingene var fake. Det gjorde det i forrige Area 51-tråd også, og den før der osv. Dette fenomenet er ganske forutsigbart.

Jeg er ganske sikker på at både russiske og britiske astronomer fulgte måneferdene fra sine teleskoper og radioantenner den gangen, så en eventuell bløff ville nok blitt avslørt ganske umiddelbart. :!:

Lenke til kommentar

Jeg skjønte egentlig at da noen åpnet en ny Area 51-tråd for noen dager siden, så kom det til å dukke opp noen som hevdet at månelandingene var fake. Det gjorde det i forrige Area 51-tråd også, og den før der osv. Dette fenomenet er ganske forutsigbart.

Jeg er ganske sikker på at både russiske og britiske astronomer fulgte måneferdene fra sine teleskoper og radioantenner den gangen, så en eventuell bløff ville nok blitt avslørt ganske umiddelbart. :!:

Hei, måneferdene både russiske og britiske astronomer fulgte var ubemannet. Bildene av astronauter på månen ble laget i Area 51 området.

Endret av Ove38
Lenke til kommentar

Den nederste delen av landingsmodulene og Apollo 14-astronautenes stier i måneoverflaten ble i fjor sommer fotografert av satelitten Lunar Reconnaissance Orbiter:

http://www.nasa.gov/mission_pages/LRO/multimedia/lroimages/apollosites.html

Men dette er vel bare photoshoptriks, som en del av cover-upen? :roll:

Det er foreslått å tvangssende noen konspiratorikere til månen slik at de kan se selv og rapportere tilbake til menigheten sin. Jeg foreslår enveisbillett. Disse folkene har vi ikke nytte av på Jorda uansett. :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den nederste delen av landingsmodulene og Apollo 14-astronautenes stier i måneoverflaten ble i fjor sommer fotografert av satelitten Lunar Reconnaissance Orbiter:

Det er foreslått å tvangssende noen konspiratorikere til månen slik at de kan se selv og rapportere tilbake til menigheten sin. Jeg foreslår enveisbillett. Disse folkene har vi ikke nytte av på Jorda uansett. :!:

Alle måneferdene var ubemannet. Alle gjenstander på månen er brakt dit av ubemannnede USA og USSR sonder. Det er ingen fotspor på månen. Alle fotspor bilder ble laget i Nevada ørkenen i og omkring Area 51

Endret av Ove38
Lenke til kommentar
Alle måneferdene var ubemannet. Alle gjenstander på månen er brakt dit av ubemannnede USA og USSR sonder. Det er ingen fotspor på månen. Alle fotspor bilder ble laget i Nevada ørkenen.

Dette tyder på at dette ikke er en "debatt". Våre argumenter vil uansett bli oversett. Jeg forslår at en moderator stenger tråden eller flytter den til et eller annet fri-fantasi-forum.

Faktisk tipper jeg at selv om noen hadde sendt deg til månen så ville du vrengt av deg romdrakten fordi du ville være overbevist om at du var i et digert filmstudio i Area 51, og at romdrakten uansett ville være unødvendig.

Case closed, håpløst tlfelle påvist. :!:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Alle måneferdene var ubemannet. Alle gjenstander på månen er brakt dit av ubemannnede USA og USSR sonder. Det er ingen fotspor på månen. Alle fotspor bilder ble laget i Nevada ørkenen i og omkring Area 51

ahhh, så du sier at sovjet hjalp USA slik at USA vant romkappløpet?

Lenke til kommentar

Årsaken var at de ikke greide å bringe mennesker levende tilbake fra månen.

En ekte månelanding virvler opp mye støv. Apollo 11 bildene avslører at ingen månelanding har funnet sted. Det er null støv på bena og ingen landings krater etter rakettmotoren.

Virker som du tror månen har en atmosfære. Nei den har ikke det, og det blir derfor ikke skapt slike støvskyer du er vandt til.

Rakettmotoren blåser alt vekk i stor hastighet, og ingen luft stopper disse partiklene og skaper en støvsky.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gratulerer!

Dere har klart å vekke trollet Ove38.

All dritten han har postet så langt i denne tråden, og all dritten han kommer til å poste videre i denne tråden er allerede diskutert. Det har allerede vært tråder både i dette forumet og i historieforumet hvor det er kranglet side opp og side ned. Alle trådene har endt med advarsler og ferie for Ove38.

Tråden ble flyttet til "Oppslagstavlen" forumet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=888482&hl=m%E5nelanding&st=0

Denne tråden bør flyttes dit og syes sammen med den eksisterende tråden, da disse konspirasjonsteoriene ikke har noe med teknologi og vitenskap å gjøre!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...