zOu|_ Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fikk nettopp en ny Viewsonic p90f som erstatning for den jeg hadde fra før der fargene var litt uskarpe. På den nye er fargene helt knall men helt ute i hjørnene virker det som om bildet "rister"!?! Har merka at det rister mer jo høyere refreshraten er, men det er minimalt... Noen som har opplevd dette før med samma skjerm eller hvilken som helst for den saks skyld? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hvilke oppløsninger og Hz modes har du ? Har du noen høytalere eller andre magnetiske (kanskje metall) gjenstander nær skjermen ? Disse kan forstyrre Og som alltid, oppdater skjermkort og skjerm drivere. .exe Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dunk litt i skjermen å se om den fungerer da...har en skjerm på skolen der bildet rister, det pleier som regell å hjelpe... :-? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 trolig convergense problemer sliter sjøl med risting på min dritt hansol skjerm,det er kjipe greia med crt,lcd så slipper du det. Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2003 kjører 1280x1024 @85Hz(den støtter @100Hz også men da rister det noe j*****) nei har ikke noe magnetisk eller av metall i nærheten.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Min skjerm rister også. Det er en Samtron 96P. Den første sendte jeg inn pga piping i standby-modus, og så fikk jeg faenmeg en ny skjerm med både piping og risting! Forøvrig en drittskjerm. Skal kjøpe meg en litt dyrere neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå