ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvordan finner jeg Wep keyen min? Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva snakker du om? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Hva snakker du om? WEP keyen sånn at jeg kan logge på xboxen til trådløst internett Lenke til kommentar
gholie Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Logg inn på ruteren din, den ligger under sikkerheit vil eg tippe. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) du må inn på rutern din, og eventuellt skifte wep koden din der, hvis du ikke husker den gamle. men det trenger du passord til, husker du ikke passordet så tror jeg at å resete rutern er eneste utvei Endret 3. januar 2008 av MaxXRebo Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 du må inn på rutern din, og eventuellt skifte wep koden din der hvis du ikke husker den gamle. men det trenger du passord til, husker du ikke passordet så tror jeg at å reste rutern er eneste utvei hvordan kommer jeg inn på rutern? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den fikk du oppgitt av internett-leverandøren din når du fikk installert hjemmenettverket ditt. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Finnes et par programmer som kan gi deg WEP-koden hvis du har programmet på en maskin som er koblet på det trådløse nettverket. Brukte det selv for et par måneder siden, men husker dessverre ikke hva det heter. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 du må inn på rutern din, og eventuellt skifte wep koden din der hvis du ikke husker den gamle. men det trenger du passord til, husker du ikke passordet så tror jeg at å reste rutern er eneste utvei hvordan kommer jeg inn på rutern? Se på den trådløse tilkoblingen din: Velg fanen "Støtte" og se etter "Standard Gateway", det er vanligvis ipen til routeren din. De pleier å være enten (ihvertfall linksys og d-link): http://192.168.1.1 eller http://192.168.0.1 Hvis det er en av disse, kan du bare klikke på linkene. De fleste routere har standard brukernavn og passord (hvis du ikke har endret dette). Standardverdiene kan du søke opp på nettet. For linksys pleier det å være: Brukernavn: "ingenting" (altså blankt) Passord: admin For dlink pleier det å være omvendt (etter hva jeg husker). Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Og har du glemt alt, kan du rekonfigurere hele greia ved å trykke inn resetknappen på routeren. Da blir alt stilt tilbake til fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå