Gernia Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har tenkt og kjøpe meg Club3D GeForce 8800 GT 512 MB. Passer dette med mitt nokså gamle ASUS P5B, P965, Socket-775, ATX, GbLAN, 6xSATAII, PCI-Ex16 Kan ikke så mye om dette:S blir veldig glad for hjelp Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja, du har jo PCI-Ex16 på HK'et ditt. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 hva betyr det? je gsa jeg var noob Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det er der du skal sette inn skjermkortet ditt. Du har forskjellige porter på kortet ditt. Om du leser litt på nettsiden om skjermkortet ditt så står det vell at du skal bruke PCI Ex Og det har du på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det skjermkortet du har sett deg ut passer til ditt hovedkort. PCI Express er grensesnittet som benyttes skjermkortet ditt, et lite spor du setter skjermkortet i. Endret 3. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå