Chipset Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Hei Jeg tenkte på å kjøpe en billig data. skal kun burke den til film uansett. den skal være kobla til en flatskjerm jeg har her. så vis noen av dere kunne tenkt dere og hjulpet meg og sette sammen en pc som fint kan brukes til og se film på så hadde det vært toppers. edit: også en ting til, lurte på om det finnes kabler der du kan koble en helt normal stasjonær pc til en tv ( sånn boks, ikke flat ) mvh mads Endret 3. januar 2008 av Chipset Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 angående kobling mellom stasjonør og tv for av biledrør ,, så er det jo bare og ta en s-video , ut av skjermkortet og inn i tven , har du ikke s-video på tven . tar du bare en scart-s-video overghang Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 angående kobling mellom stasjonør og tv for av biledrør ,, så er det jo bare og ta en s-video , ut av skjermkortet og inn i tven , har du ikke s-video på tven . tar du bare en scart-s-video overghang du har ikke en internett link til dette? ..som jeg kan kjøpe deT? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 du har ikke en internett link til dette? ..som jeg kan kjøpe deT? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14314981 Dette er en litt finere og forseggjort modell, men Claser'n har også billigere. Tror de koster rundt 20,-. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du bør se etter en brukt PC på bruktmarkedet. Det blir billigere enn å kjøpe nye deler og gir deg sannsynligvis langt bedre deler for pengene. Sats på et skjermkort med TV-utgang (S-video). Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 fant ut at jeg egentlig har en pc jeg kan bruke da, men den lager så mye støy. så trenger en S-vidio kabel, og muligens en scratt kabel, noen tips til hvordan jeg kan få ned støyen? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 fant ut at jeg egentlig har en pc jeg kan bruke da, men den lager så mye støy.så trenger en S-vidio kabel, og muligens en scratt kabel, noen tips til hvordan jeg kan få ned støyen? Først så må du finne ut hva det er som støyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå