ChalStye Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg skal kjøpe meg dette kortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed Er dette kortet bra? burde jeg kjøpe meg dette? Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 as good as it get's! nice topic! Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vel, Radeon 9700 Pro er jo den totalt sett raskeste grafikkbrikken som du kan få kjøpt pr dags dato, men Geforce FX kommer jo inn i hyllene etterhvert og den er litt raskere. Men også laaaangt dyrere. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du er en av dem som ikke fortjener et svar. Andre folk tar seg tid til å sette seg nok inn i det å gjør et søk eller to. men du skal ha det på den lettvinte måten? Det er snakk om radeon 9700 pro. lixom det beste kortet på markede atm. og ja jeg er i litt dårlig humør. Men om du hadde giddi å søkt så hadde du garrantert funnet svaret lettere en det du tror ! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ja det kortet skal nok duge. selv bruker jeg ikke slike summer på skjermkort men hvis lummebuchi tillater det så kjør på! Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du er en av dem som ikke fortjener et svar. Andre folk tar seg tid til å sette seg nok inn i det å gjør et søk eller to. men du skal ha det på den lettvinte måten? Det er snakk om radeon 9700 pro. lixom det beste kortet på markede atm. og ja jeg er i litt dårlig humør. Men om du hadde giddi å søkt så hadde du garrantert funnet svaret lettere en det du tror ! Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ville da brukt noen hundrelapper ekstra og kjøpt all in wonder kortet i stedet. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 har søkt på det og lest om det men ville bare høre her for å være sikker på at jeg ikke kjøper katta i sekken Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 ..enig med rikkmund! Selv venter jeg på at webshopene skal få AIW på lager.. ..men skal du primært bare spille spill trenger du jo ikke "all in wonder" funksjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå