Vegar m Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 blei usikker på om det hket jeg hadde tenkt til å bestille var verdt penga.. Noen her som har noen mening om det? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...17-2C406666E2E7 Skal klokka quaden, og muligens skjermkortet etter hvert.. også lurer jeg på hva dere sier til sli? er det lurt å "sikre" seg så man evt. kan kjøpe ett ekstra kort i fremtiden? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Abit iX38 er et meget bra kort som vil klokke Quaden din bra - men, som alle andre X38 kort forutsetter det at du har grei kunskap om klokking fra før. Har du det vil du bli fornøyd med dette kortet. Lenke til kommentar
Vegar m Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Aldri klokka før, men har grei avg. kunnskap innenfor det, men ingen egen erfaring... Hva er vanskelig, og er det "utrolig" vanskelig å lære seg å klokka med dette hovedkortet? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Utrolig vanskelig er det ikke, men det er en MASSE valg der, og skal du klokke virkelig høyt er det mange innstillinger med heller kryptiske beskrivelser: Men her er det hjelp å få: http://www.clunk.org.uk/forums/reviews/861...-review-ii.html Lenke til kommentar
Vegar m Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Okay, så det er greit å gå for kortet da, skal ikke utrolig høyt nei Takk for kjappt svar har du noen mening og resten av pcn? (spurt dette spørsmålet over alt vil være sikker på å gjøre et godt kjøp ) Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Resten av pcen ser bra ut - omtrent som jeg ville valgt selv, eneste jeg ikke ville valgt er Zalman kjøleren, hadde heller bestilt en TRUE fra f,eks Netshop (Thermalright Ultra Extreme) Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 vel ja, er mange her på forumet som har lavere temp på q6600 en meg, med en zalman 9500 eller 9700, da jeg kjører thermalright 120 exstreme med en mist vifte, og har en trempratur inne i pcen på rundt 24-25 rom på rundt 21-23 maks. mens jeg ser folk som hevder de ikke får q6600 over 30 grader ;s ikke bry deg om signaturen min, den er gammel, kjører stock speed på alt nå. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 vel ja, er mange her på forumet som har lavere temp på q6600 en meg, med en zalman 9500 eller 9700, da jeg kjører thermalright 120 exstreme med en mist vifte, og har en trempratur inne i pcen på rundt 24-25 rom på rundt 21-23 maks. Har sett flere som hevder de har under romtemp også....... ;-) Har begge Zalmankjølerene så hvis de kjøler bedre enn Ultra 120 Extreme, ja da er det noe galt med montering eller ei 400rpm vifte. 9700 er ikke mye dårligere, men 9500 er langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå