Jester7 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei, Planlegger å oppdatere mitt gamle 939-system med et nytt Intel oppsett. Er ute etter et greit "mye for pengene" oppsett Har sett meg ut disse delene: Asus P5K SE, P35, 2x Corsair Value S. PC5300 DDR2 2048MB (4 GB totalt) Intel Core 2 Duo E6750 Link til handleliste Komplett Jeg har IKKE tenkt å overklokke, det er jeg for gammel til. Jeg skal IKKE ha RAID Har et ATI 3870 skjermkort. Har ingen planer om å kjøre Crossfire Maskinen skal kjøre Vista Ultimate 64-bit. Jeg har ikke hatt Intel på mange år, ikke siden AMD K5 kom ut. Har noen et forslag til et AMD-system, så kom gjerne med det også Noen som har noen syspunkter til dette? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Her er et bedre oppsett Alt fra amentio Handlevognen Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Takk for innspill. Siden kortet bare har 4 RAM-sloter, vil jeg heller ha 2*4 GB RAM enn 4*1 GB. Da kan jeg kjøpe mer RAM senere uten å bytte ut de jeg allerede har. J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå