cd32 Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Er det noen som sitter med vannkjøling fra AquaComputer (www.microplex.no) Så er jeg SVÆRT interessert i høre erfaringer o.l rundt disse komponentene Vurderer å kjøpe: 1x AC vannblokk, CPU, "cuplex EVO" 1x AC vannblokk, GPU/chipset, "twinplex" 2x AC vannblokk, harddisk, "aquadrive" 1x Eheim 1048 vannsirkulasjonspumpe 1x AC vanntank, "aquatube", Titan m/LED kit 1x AC radiator, "airplex EVO 240" 1x AC radiatorgrill, for "airplex EVO 240" Full pakke! Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Tja... på min P4 3.06 GHz ligger jeg stabilt på rundt 40 grader, og da er det ikke sjans å høre Papstviftene på 10 cm. avstand. Har ikke montert annet enn CPU-kjøleren ennå. Parhelia'n har en _svær_ GPU, og chipsettet har sånne deilige haker som kjøleren er festet med. Det er en ting som kjennetegner Aquacomputer: skruer. Masse skruer med Umbraco-sekskanter. Test kommer i nokså nær framtid på www.overklokking.no. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hmm.. du kan rote litt i aqua-computers forum om du skjønner tysk. Hvis ikke, kan du be meg å oversette på PM Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg har kjørt på AC sitt vannkjølingssett i ca 3 uker nå. Overclockingspotensialet er enormt. Masse grader å gå på. Fint å se på er det også, itilfelle du er opptatt av det. Men jeg ville droppa tanken og heller laga meg en tank og senket ned pumpa. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 nice, men bråler pumpa mye egenlig? Lenke til kommentar
khan_ Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ikke nå, iallefall. Så vidt du hører en dirrelyd.. Faktisk det som bråker på PC'en min, er hd'er.. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Takk for svar! Rimelig sikker på at det blir AquaComputer ja.. Har akkurat fått min nye Dremel med masse extra dildall! bestillt fra ClasOlson. Gleder meg til å gå løs på kabinettet Håper dere i ok.no får testet disse varene i nær fremmtid.. Elsker umbraco! masse skruer tilsier vel noenlunde kvallitet(?) Takk igjen. Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm.. du kan rote litt i aqua-computers forum om du skjønner tysk. Hvis ikke, kan du be meg å oversette på PM ..hadde tysk på skolen i 8.klasse, valgte å ikke få karakter sier vel sitt om mine tyskferdigheter :oops: Men skjønner mye av det som står der.. jeg gir det ett forsøk, går det ikke bra, hører du gjerne fra meg :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå