mufc9 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når jeg trykker quick match finner jeg ingen motstandere.. Og jeg kommer ikke inn på de rommene på custom match. hva er galt?? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 kan ingen hjelpe? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvorfor i pokker på du opprette enda en tråd om dette? Du har jo fått alle svarene du trenger i en annen tråd, der du helt klart ikke gidder/evner gjøre det folk ber deg om å gjøre for å løse problemet. Arlendius Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Kan du si hvilken tråd det er?? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=884064 I den tråden står det 3 ganger hva du skal gjøre, enda en som har sitert med STORE bokstaver at det står beskrevet der. Samt at du selv kommer med spørsmål om akkurat det samme som i denne tråden. Om du ikke evner å gjøre det som står et stykke ned der om å gå inn på portforward.com å fikse router så tviler jeg på noen her kan eller gidder hjelpe deg. Da må du nok betale noen support/data folk for å komme hjem til deg for å sette det opp (det kan nesten ikke forklares enklere en det er gjort i den andre tråden om å åpne porter i routeren). Arlendius Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 så det er det som er problemet.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Du sa i den andre tråden at du kjørte trådløst til pc-en din og med kabel fra den til xboxen, right?? Gå da på følgende: Start Kontrollpanel Nettverkstilkoblinger Da får du opp de forskjellige nettverksinngangene du ha, hvor en trolig heter trådløs tilkobling og et par andre som heter Lokal tilkobling 1 og 2, eller noe lignende. Marker den trådløse tilkoblingen og den Lokal tikobling som kabelen til xboxen din står i. Høyreklikk så du får opp hurtigmenyen og velg der: Opprett bro mellom tilkoblingene. Gå så på 360 menyen og sjekk nettverksinstillingene og du skal ha det i orden. Åpne porter i router og stresse med Portforward er siste løsning, og er enkelt for de som har litt erfaring, men ingen synes det er veldig enkelt første gangen uten hjelp de heller Endret 3. januar 2008 av archongamer Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 når det gjelder pes 2008 online, suger det. hakker altfor mye Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Andre brukere har gjort moderator oppmerksom på at problemet denne tråden omhandler er identisk med problemet denne tråden omhandler, og da stenges denne tråden for å unngå redundante tråder. Vennligst fortsett i denne tråden. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg