ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hei har akkurat kjøpt meg 360 halo edt. har kjøpt trådløs nettverks greie til xboxen, men når jeg prøver å gå inn på xbl så står det at det er noe feil med ip adressen. har ruter i huset..... hva skal jeg gjøre???? hjelp fort for jeg skal spille halo! Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Prøv shadowmans xbox live guide: http://www.xboxlivetheguide.co.uk/XBoxLive...ting%20Wireless Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 er wep key = internettsmaske? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nei, wep key er sikkerhets nøkkelen du bruker om nettverket er sikret. Viss du ikke bruker wep kryptering på nettverket ditt så kan du prøve å sette det på, kan kanskje hjelpe. Wep instillingene edrer du på routeren. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 hvor finner jeg wep keyen min? Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Den setter man selv i routeren sin. Om du har satt opp trådløsnettet selv å ikke har satt opp passord for å komme seg inn på nettet, så har du ikke noen sikkerhet. Du må også huske på at om du har aktivert mac-sikkerhet så må du legge til mac adressen til xbox trådløskortet i routeren slik at dette får tilgang til det trådløse nettet ditt. Hvordan dette gjøres leser du i MANUALEN til routeren din, det er forskjellig fra router til router. Arlendius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå